یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

با برگزاری مراسم معارفه؛

دکتر نوروزی رسما هدایت فدراسیون پزشکی را برعهده گرفت

مراسم معارفه دکتر غلامرضا نوروزی رئیس جدید فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور شماری از مدیران وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل فدراسیون پزشکی ورزشی، به دنبال انتخاب دکتر غلامرضا نوروزی به عنوان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، صبح امروز مراسم معارفه او با حضور احمد گواری، سیروس احمدی و دکتر رامین طباطبایی از مدیران وزارت ورزش و جوانان و حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در محل این فدراسیون برگزار شد.


در این مراسم احمد گواری فدراسیون پزشکی ورزشی را از جمله مهمترین فدراسیون های مجموعه ورزش کشور دانست و با ابراز خشنودی از انتخاب مدیری از جنس پزشکی ورزشی برای ریاست آن، تصریح کرد: امیدواریم این فدراسیون  با قدرت تر از همیشه ارائه خدمات به جامعه ورزش کشور و تمامی فدراسیون های ورزشی را در دستور کار داشته باشد.


 همچنین دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون با ابراز خوشحالی از بازگشت به جمع خانواده پزشکی ورزشی اطمینان داد که در دوره مدیریت جدید فدراسیون تمامی تلاش ها در جهت کسب رضایت حداکثر جامعه ورزش کشور خواهد بود و در این راه از تمامی ظرفیت های موجود بهره خواهد برد.


 وی همچنین از تلاش های مدیران سابق فدراسیون پزشکی ورزشی بویژه دکتر لطفعلی پورکاظمی تقدیر کرد و برای ایشان که در بستر بیماری به سر می برد، تندرستی  و سلامتی کامل آرزو کرد.


 دکتر محمد تقی خانی دیگر سخنران این مراسم بود که طی سخنان کوتاهی ضمن برشمردن بخشی از برنامه های عملیاتی خود در دوران تصدی سرپرستی فدراسیون، اظهار امیدواری کرد که مجموعه پزشکی ورزشی  همچنان  در جهت  اهداف کلان ورزش کشور گام بردارد.


در پایان با اهداء لوحی از تلاش های دکتر محمد تقی خانی که به مدت شش ماه سرپرستی فدراسیون را برعهده داشت، قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.