یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

سیر صعودی توسعه زیر ساخت های پزشکی ورزشی در سراسر کشور؛

کلینیک استعداد یابی و سلامتی هیات پزشکی یزد افتتاح شد

کلینیک استعدادیابی و سلامت هیات پزشکی ورزشی استان یزد طی مراسمی با حضور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان افتتاح شد.

توسعه زیر ساخت های پزشکی ورزشی در نقاط مختلف کشور در شرایطی ادامه دارد که مجموعه پزشکی ورزشی همزمان با توسعه سخت افزاری در دوره مدیریت جدید، توسعه نرم افزاری و بهره گیری از همه ظرفیت های حوزه سلامت برای ارائه خدمت به جامعه ورزش کشور را در دستور کار دارد. در بخش سخت افزاری هر چند وقت یک بار شاهد راه اندازی کلینیک های تخصصی پزشکی ورزشی و استعدادیابی در نقاط مختلف کشور هستیم به طوری که در هفته های گذشته مرکز استعدادیابی البرز به بهره برداری رسید و اینک کلینیک استعدادیابی و سلامت هیات پزشکی ورزشی یزد نیز به بهره برداری رسید تا بستر ارائه خدمات به ورزشکاران آن خطه توسعه یابد.  


در مراسم افتتاحیه این کلینیک ابوالفضل کارگر ، معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ، با بیان اینکه افتتاح این کلینیک می تواند کمک بزرگی به جامعه ورزشی و ورزشکاران استان کند ، تصریح کرد: توسعه همه جانبه ورزش استان بجد در دستور کار ما قرار دارد و بدیهی است توسعه امکانات ورزشی و بویژه امکاناتی که در جهت سلامت ورزشکاران است ، فوق العاده حائز اهمیت است.


 در این مراسم دکتر حمیدرضا فلاح نژاد، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان نیز با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای افتتاح این کلینیک مرکز مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی ورزشی، مرکز سنجش ناهنجاری های اسکلتی، مرکز حرکات اصلاحی، پیکر سنجی  و استعداد یابی ورزشی را از جمله بخش های تخصصی این کلینیک برشمرد و اطمینان داد که هیات پزشکی یزد با راه اندازی این کلینیک خدمات دوچندانی به جامعه ورزش استان ارائه خواهد داد.


وی آمادگی هیات را برای ارائه خدمات همه جانبه به تمام هیات های ورزشی ،مربیان و ورزشکاران استان اعلام کرد.


کلینیک هیات پزشکی ورزشی یزد در بلوار طالقانی، کوچه شهید فتوحی(کوچه حنا) کوچه ورزشگاه پاک نژاد واقع بوده و همه روزه آماده پذیرش ورزشکاران است.


تلفن تماس: 03536263000