دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

در کرمانشاه برگزار شد؛

کارگاه آموزشی تغذیه ورزشی ویژه تیم ملی سپک تاکرا

با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی سپک تاکرا در کرمانشاه جهت اعزام به رقابتهای جهانی و بر اساس درخواست سرمربی تیم ملی کارگاه آموزشی تغذیه ورزشی ویژه ورزشکاران حاضر در اردو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه در این کارگاه آموزشی که تحت عنوان اصول تغذیه در سپک تاکرا برپا شد، مباحث تغذیه ای قبل، حین و بعد از رقابتهای ورزشی ، آشنایی با مکمل های ورزشی وگروه های غذایی تدریس و ارائه شد.


سارا مردای مدرس دوره و مسوول کمیته تغذیه هیأت پزشکی کرمانشاه ضمن اشاره به لزوم ارزیابی وضعیت تغذیه ای ورزشکاران جهت ارائه برنامه های کاربردی با هدف بهبود عملکرد و کارایی در میادین رقابتی گفت : در این دوره بر اساس فعالیت ورزشکاران سپک تاکرا میزان انرژی مورد نیاز تعیین و گروه های غذایی لازم  نیز معرفی شد. 


وی ادامه همچنین با توجه به لزوم افزایش سطح آگاهی ورزشکاران دستورالعمل های استاندارد در خصوص هیدارسیون در ورزشکاران تدریس و اطلاع رسانی در خصوص نوشیدنی های ورزشی نیز انجام شد.


این دوره آموزشی روز یک شنبه اول آذر ماه در محل سالن آموزشی شهید هادیان کرمانشاه برگزار شد.


لازم به ذکر است اردوی تیم ملی سپک تاکرا با حضور 17 بازیکن برتر این رشته جهت اعزام به رقابتهای جهانی تایلند از روز 27 آبان در شهر کرمانشاه آغاز تا روز 3 آذر ادامه خواهد داشت.در این اردو رضا رستمی به عنوان سرمربی، مهدی صحبتی مربی و محمد مرادی به عنوان مدیر تیم ملی حضور دارند.