سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

در بيست و سومين نشست شوراي معاونين اداره كل تهران با هدف تبيين اجرائي سامانه مبين

دكتر دارابي: تهران به عنوان استان نمونه سامانه جامع سرمايه انساني ورزش فعاليت خواهد كرد

بيست و سومين نشست شوراي معاونين اداره كل ورزش و جوانان استان تهران با حضور دكتر دارابي مشاور وزير و رئيس مركز فناوري اطلاعات، ارتباطات و تحول اداري وزارت ورزش و جوانان با هدف تبيين اهداف اجرائي پايگاه جامع سرمايه انساني ورزش با عنوان سامانه مبين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در اين جلسه دكتر دارابي با اشاره به موقعيت مهم اداره كل ورزش و جوانان استان تهران در كشور و نقش آفريني آن در همه ابعاد گفت: الزام در پياده سازي دولت الكترونيك يكي از ماموريت هاي مهم وزارت ورزش و جوانان است كه در اين راستا با راه اندازي سامانه مبين تلاش شده تا پايگاه جامع سرمايه انساني ورزش با ايجاد يكپارچه سازي اتوماسيون ادارات كل استاني، فدارسيون هاي ورزشي، باشگاه ها و دستگاه هاي اجرائي و سازمان هاي دولتي و در نهايت عامه مردم اين مهم را در كشور اجرائي و عملي نمايد.
وي اداره كل ورزش و جوانان استان تهران را در تكميل اطلاعات و فرآيند اجرائي آن داراي موقعيت ممتاز دانست و گفت: تهران به لحاظ استراتژيك متمايز از ساير استانها بوده است و بنا داريم تا با رونمائي از اين طرح و همراهي تمامي هيئت ها و باشگاه هاي ورزشي تهران، به يك آمار قابل استناد براي اجراي سياستها و اهداف دست يابيم.


در ادامه اين جلسه گرشاسبي ضمن تقدير از فعاليت هاي مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات و تحول اداري وزارت ورزش و جوانان گفت: با تفكر خوبي كه در وزارت ورزش و جوانان است اتخاذ تصميمات زيربنائي موجب شد تا كمك شایانی به ورزش كشور شود.
مشاور وزير و مديركل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: با اجراي اين روش و ايجاد يكپارچگي و مديريت واحد در نظام آماري، عدالت در حمايت از فعاليتهاي ورزشي به خوبي اجرا و به نحوي دراجراي ورزش پاك و شفاف سازي امور نيز كمك قابل توجهي خواهد شد.


 


گرشاسبي تهران را به عنوان الگو و پيشاني ورزش كشور، آماده براي همكاري واجراي اين طرح عظيم و ملي جامع سرمايه انساني ورزش اعلام كرد و گفت: در اولين فرصت همايش بزرگ هيئتهاي شهرستاني و استاني را با حضور نمايندگان جامعه ورزش استان تهران را برگزار و خط مشي اجراي اين طرح را تبيين خواهيم كرد.
دراين جلسه با نمايش اين طرح و سامانه، اعضاء شوراي معاونين به بحث و تبادل نظر پيرامون چگونگي فرآيند ورود اطلاعات و اجراي آن در اداره كل پرداختند. اين جلسه با حضور شاملو، آقابيك، سليمي، ملاجعفري، شكيبا مهر، نظر، خرم، زرگر و ميرزابيگي برگزار شد.