سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

در صورت تصویب مجمع فدراسیون پزشکی ورزشی عملیاتی می شود؛

در سال 95 تعرفه کارت بیمه ورزشی افزایش نخواهد یافت

رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی مصوبات اخیر شورای مرکزی این کمیته را برای ورزشکاران آسیب دیده دلگرم کننده دانست و گفت : با تصویب مجمع افزایشی در تعرفه کارت عضویت فدراسیون پزشکی ورزشی نخواهیم داشت و در مقابل شاهد 25 درصد افزایش غرامت درمان در سال 95 خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل فدراسیون پزشکی ورزشی، منصور جعفری درباره نشست اخیر شورای مرکزی کمیته خدمات درمانی فدراسیون، اظهار کرد:این  اولین نشست شورا در دوره ریاست جدید فدراسیون بود که طی آن دکتر نوروزی راهبرد فدراسیون را در دوره پیش رو تشریح و نکات کاربردی و راهگشایی را برای تقویت کمیته خدمات درمانی و ارتقاء کیفی خدمات به ورزشکاران ارائه کرد.


 وی افزود: در این نشست پیرامون عضویت ورزشکاران دانشگاه آزاد در کمیته خدمات درمانی و اقدامات صورت گرفته در این خصوص بحث و تبادل نظر انجام و مقرر شد تعاملات لازم در این خصوص از سطح معاونت تربیت بدنی دانشگاه آزاد به معاونت دانشجویی ارتقاء یابد تا کار با سرعت و سهولت بیشتری پیش برود.


 جعفری از دیگر مصوبات این نشست را درباره ارائه خدمات توانبخشی به ورزشکاران آسیب دیده اعلام کرد و گفت: در این زمینه قرار شد از سال آینده تمامی هیات های پزشکی استان ها که دارای کلینیک فیزیوتراپی هستند طبق یک تعرفه ثابت و سراسری به ورزشکاران خدمات ارائه دهند تا از بروز هرگونه ناهماهنگی در این خصوص جلوگیری شود.


رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون با بیان اینکه در این نشست طرح و رنگ کارت های سال آینده عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی تایید شد،  ادامه داد: مقرر شد در صورت تصویب مجمع عمومی فدراسیون سال آینده نه تنها افزایش تعرفه خدمات درمانی نداشته باشیم که میزان غرامت درمان ورزشکاران آسیب دیده را بین 20 تا 25 درصد افزایش دهیم.


جعفری مصوبات این نشست را در جهت جلب رضایت بیشتر ورزشکاران ذکر کرد  و درباره روند ساماندهی ورزشکاران گفت: تا پایان آبان ماه بالغ بر دو میلیون و 300 هزار ورزشکاران در بانک جامع ورزشکاران سازمان یافته فدراسیون ثبت شده اند و با اهتمام همکارانمان در سراسر کشور، این رقم در پایان سال جاری کمتر از رقم سال 93 نخواهد بود.


رئیس کمیته خدمات درمانی پیرامون آخرین روند صدور الکترونیک کارت خدمات درمان فدراسیون گفت: تمامی زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری این مهم آماده است و تنها مشکلی که باعث شد این کار با تاخیر مواجه شود بحث صدور شناسه ملی فدراسیون است. این مهم از طریق وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است و به محض صدور این شناسه با توجه به تاکید ریاست فدراسیون ، در اولین فرصت صدور الکترونیک کارت خدمات درمانی آغاز می شود و ورزشکاران عزیز در سراسر کشور می توانند از طریق مراجعه به سایت فدراسیون ضمن پرداخت تعرفه مصوب ، پرینت کارت خدمات درمانی فدراسیون را دریافت کنند.


برای مشاهده گزارش تصویری لطفا کلیک فرمایید