سه‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

در ادامه روند تعامل با هیأتهای ورزشی استان برگزار شد

نشست مشترک با مسئولان 3 هیأت ورزشی

نشست مشترک با مسئولان هیأت های بوکس،کاراته و ورزشهای رزمی در جهت توسعه همکاری ها دوشنبه 30آذرماه در محل دفتر هیأت پزشکی برگزار شد.

 


 


 


به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان،دراین نشست که با حضور روسای هیأت های کاراته و بوکس و دبیر هیأت ورزشهای رزمی استان برگزار شد،دکتر حسین جمالیزاده در ابتدای گزارشی از آمار ورزشکاران سازمان یافته ،تعداد مصدومین ورزشی و پوشش پزشکی مسابقات برگزار شده این هیأت ها ارائه کرد و در ادامه ضمن تشریح برنامه ها و خدمات هیأت پزشکی به هیأت های ورزشی استان،آمادگی این هیأت را جهت همکاری در زمینه های آموزشی،توانبخشی ،پوشش پزشکی مسابقات و را اعلام کرد.


دراین نشست غلامرضا محمدحسن نژاد رئیس هیأت بوکس استان ،ضمن قدردانی از کمیته مسابقات هیأت پزشکی،مواردی در خصوص آمار ورزشکاران تحت پوشش و نحوه برگزاری مسابقات رشته بوکس بیان کرد و از همکاری های بیشتر دو هیأت استقبال کرد.


هم چنین مرتضی اخضمی سرپرست هیأت کاراته استان ،ضمن استقبال از دوره های آموزشی هیأت پزشکی ،خواستار برگزاری این دوره ها برای ورزشکاران کاراته کا استان شد.


درپایان منصورصادقی دبیرهیأت ورزشهای رزمی ،ضمن اشاره به وجود سبک های مختلف تحت پوشش هیأت ورزشهای رزمی ،خواستار ثبت دقیق ورزشکاران این سبک ها در سیستم نرم افزاری کمیته خدمات درمانی شد تا آمار این رشته ورزشی به آمار دقیق نزدیک باشد