دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

روابط عمومی هیات خبر داد

وداع پیشکسوت ورزش باستانی استان با زورخانه

دکتر جمشیدی درپیام جداگانه درگذشت پیشکسوت زورخانه به خانواده آن مرحوم بخصوص جامعه ورزشی تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان ایلام ، صبح امروز "علی حسین خسروی پورپیشکسوت باستانی و زورخانه ای استان در زروخانه پوریای ولی بر روی دست شاگرادنش تشییع شد.
در این مراسم که با حضور مسئولان و همکاران اداره کل ورزش وجوانان استان ، جامعه ورزش ، ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان ورزش اسلامی باستانی و زروخانه ای و خانواده آن مرحوم برگزار شد پیکر پیشکسوت فقید ورزش باستانی استان خسروی پور در محل استادیوم تختی و زورخانه پوریای ولی تشییع شد و پس از اقامه نماز میت بر پیکراین پیشکسوت فقید در قطعه هنرمندان بهشت رضا شهر ایلام در دامن خاک آرمید.
شاگردان مرحوم استاد خسروی پور که سالها در گود زورخانه از استاد خود درس آموختند امروز پیکراستاد خود در همان محل بر روی دستان خود بلند کردندو به افتخار سالها استادی و آموزشش زنگ زورخانه را نواختند و در نبودش مرثیه خواندند.
علی حسین خسروی پور 86 سال از عمر شریف خود را وقف ورزش ایرانی اسلامی باستانی و زورخانه ای استان ایلام شهر ایلام جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت.
وی بنیانگذار ورزش باستانی و زورخانه ای استان بوده است که از سال 1330 تا کنون بدون هیچ چشم داشتی در محل زورخانه پوریای ولی به تربیت ورزشکاران و مربیان این رشته اسلامی پرداخت و از خادمین امام حسین در تکایا و مساجد و هیاتهای مذهبی شهر ایلام بوددکتر جمشیدی درپیام جداگانه درگذشت پیشکسوت زورخانه به خانواده آن مرحوم بخصوص جامعه ورزشی تسلیت گفت.