چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

فلاح نژاد برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان یزد انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان یزد حمیدرضا فلاح نژاد را برای چهار سال دیگر به عنوان سکاندار این هیات انتخاب کرد.

مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان یزد روز یکشنبه ششم دی ماه از ساعت 13 با حضور غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضاء مجمع در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.


حمیدرضا فلاح نژاد ، اقبال فلاح تفتی و حمیدرضا دهقان سه نامزد سکانداری هیات پزشکی ورزشی استان یزد بودند که اقبال فلاح تفتی با توجه به عدم حضور در مجمع از دور رقابت کنار رفت و انتخابات بین دو نامزد دیگر برگزار شد که حمیدرضا فلاح نژاد با کسب 16 رای از 17 رای ماخوذه برای چهار  سال به عنوان رییس هیات پزشکی ورزشی استان یزد انتخاب شد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع به ماموریت حساس و ویژه هیات پزشکی ورزشی در خدمات رسانی به ورزشکاران اشاره کرد و گفت: یکی از راه های توسعه ورزش، ایمن کردن ورزشکاران است و در این راستا باید به مقوله پیشگیری، آموزش و درمان توجه جدی تری شود تا ورزشکاران در معرض تهدید و آسیب قرار نگیرند.


مسعود شریعتی افزود: هیات پزشکی ورزشی در بحث توانبخشی و فیزیوتراپی ورزشکاران ، بحث مشاوره های تغذیه ای و روانشناسی ، واحد های درمانگاهی و ارتوپدی پزشکی ورزشی و همچنین هزینه های درمان ورزشکاران که باید به موقع پرداخت شود و انجام اعمال جراحی تخصصی و استعدادیابی و هر آنچه که در حوزه ورزش است ورود پیدا کند.


وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی مختلف بسیار مهم و ضروری است و هیات پزشکی ورزشی استان باید همواره تلاش کند تا سهم خود با پرورش نیروهای آگاه به مقوله آسیب های ورزشی این دغدغه را به حداقل ممکن کاهش دهد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه گفت: امیدوارم با برنامه ریزی و تلاشی که هیات پزشکی ورزشی استان در برگزاری دوره های آموزشی انجام خواهد داد آسیب دیدگی ورزشکاران کاهش پیدا کرده و در صورت بروز حادثه خدمات دهی به ورزشکاران به طور کامل و در کوتاهترین زمان انجام شود.


در پایان اعضاء این مجمع با بیان مسائل ، مشکلات و نظرات خود پرداختند.