چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی:

کارت بیمه ورزشی از سال آینده 365 روزه صادر می شود

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در جهت رضایت مندی ورزشکاران، کارت بیمه ورزشی از سال آینده 365 روزه صادر می شود .


غلامرضا نوروزی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان یزد در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان با اعلام این خبر گفت: از اول سال 95 طرح صدور کارت بیمه ورزشی 365 روزه در هشت استان کشور به صورت پایلوت اجرا و درصددیم در برنامه دو تا چهار ساله این طرح در تمامی استان های کشور اجرایی شود.


وی افزود: این طرح با هدف رضایت مندی ورزشکاران و با توجه به اینکه ایراداتی مبنی بر سالیانه صادر شدن کارتهای بیمه ورزشی بود، انجام خواهد شد.


رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی از وظایف فدراسیون پزشکی ورزشی است و تمامی اهداف و برنامه های فدراسیون در حوزه هایی نظیر درمان ، پزشکی ورزشی و سلامت ، آموزش و پژوهش تبیین شده است.


نوروزی در ادامه خاطرنشان کرد: هیات پزشکی ورزشی استان یزد یکی از هیات های فعال و برتر کشور است که در زمینه های پوشش پزشکی مسابقات ، آمار بیمه شدگان ورزشی ، ارائه خدمات به مصدومین و برگزاری دوره های اموزشی فعالیت های خوبی انجام داده و عناوین برتر کشوری را هم در بخش های مختلف کسب کرده اند.


وی در پایان گفت: ما نیز کمک خواهیم کرد با تهیه فضای فیزیکی برای هیات استان یزد و کلینیک ورزشی خدمات بهتری به ورزشکاران ارائه شود.