چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱

سومین نشست مشترک با هیأت های ورزشی استان برگزار شد.

درنشستی با حضور مسئولان هیأت های جودو-همگانی و اسکیت نحوه ارائه خدمات و افزایش همکاری ها بررسی شد.

 


 


به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان،سومین نشست مشترک با هیأت های ورزشی با حضور محمداکبری رئیس هیأت جودو-زندوکیلی دبیر هیأت همگانی و مریم نخعی نائب رئیس هیأت اسکیت و اعضای هیأت پزشکی ورزشی تشکیل شد.


در ابتدای این نشست دکتر حسین جمالیزاده رئیس هیأت پزشکی ضمن اشاره به حوزه فعالیت ها و خدمات این هیأت ،آمادگی این هیأت را جهت همکاری در پوشش پزشکی مسابقات،برگزاری دوره های مختلف آموزشی،معاینات و صدورکارت سلامت،توانبخشی و مشاوره های روانشناسی و تغذیه اعلام کرد.


در ادامه محمداکبری درخصوص وضعیت ورزشکاران و مربیان و نیاز به آگاهی بخشی درخصوص حمایت های پزشکی ورزشی در آسیبهای ورزشی توضیحاتی ارائه کرد و خواستار برگزاری دوره های آموزشی برای ورزشکاران این رشته ورزشی شد.


زندوکیلی دبیر هیأت ورزشهای همگانی نیز ضمن ارائه گزارشی از رشته های ورزشی زیر مجموعه این هیأت،اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی در سال آینده شمار ورزشکاران سازمان یافته این هیأت افزایش یابد.


مریم نخعی نایب رئیس هیأت اسکیت نیز مواردی را در خصوص پوشش پزشکی مسابقات و همچنین اطلاع رسانی بیشتر درباره برگزاری دوره های آموزشی بیان کرد.


در پایان این نشست سودابه اسکندری مسئول کمیته بانوان هیأت نیز ضمن تشریح چگونگی برگزاری دوره های مختلف آموزشی ویژه بانوان ،آمادگی این کمیته را جهت همکاری با هیأت های ورزشی استان اعلام کرد.