دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان ضمن تسلیت درگذشت رئیس سابق این فدراسیون:

در پی درگذشت دکتر لطفعلی پورکاظمی، رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی ، دکترعلی دهقان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان در پیام تسلیتی ضمن ابراز تاثر شدید از این ضایعه، از طرف مجموعه پزشکی ورزشی سراسر استان فقدان این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار آن مرحوم و مجموعه ورزش کشور تسلیت گفت.

پس از آنکه دکتر لطفعلی پورکاظمی پس از یک سال مبارزه با بیماری سرطان شامگاه یکشنبه در سن53 سالگی دار فانی را وداع گفت، دکتر علی دهقان در پیام تسلیتی تصریح کرد: خبر درگذشت این مدیر شایسته نظام اسلامی- که در مدت تصدی پست ریاست فدراسیون خدمات شایانی را به مجموعه ورزش کشور ارائه کرد- اینجانب و همکارانم را به شدت متاثر نمود. 


در ادامه این پیام تسلیت آمده است: بی تردید جامعه ورزش استان و کشور و بالاخص مجموعه پزشکی ورزشی هیچ گاه زحمات شبانه روزی ایشان را برای اعتلای پزشکی ورزشی و ورزش کشور و جلب رضایت ورزشکاران عزیز اقصی نقاط ایران اسلامی فراموش نخواهند کرد.  بی تردید این شیوه عملکرد و مدیریت اخلاق مدار الگویی بی مانند در مجموعه ورزش کشور محسوب می شود و سرمشق ما در ادامه این مسیر خواهد بود.


دکتر علی دهقان با اشاره به اعتلای چشمگیر مجموعه پزشکی ورزشی ایران در دوره مدیریت دکتر پورکاظمی در ابعاد مختلف ملی و بین المللی ، خاطرنشان کرد: بی شک جای خالی وی در مجموعه پزشکی ورزشی محسوس خواهد بود.