سه‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

اکبرچاوشیان خبرداد:

برگزاری دوره های مختلف آموزشی به مناسبت دهه فجر

دبیر و مسئول کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان از برگزاری دوره های مختلف آموزشی به مناسبت دهه فجر خبرداد.

 


 


به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان،اکبرچاوشیان مسئول کمیته آموزش در گفتگو با سایت این هیأت ضمن اعلام این خبرگفت: این کمیته در نظر دارد نزدیک به 10دوره آموزشی را در بهمن ماه سال جاری برگزار کند.


وی گفت: با توجه به استقبال ادارات و سازمانها از دوره های آموزشی این هیأت ،هماهنگی های لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی ویژه بانوان کارمند صورت گرفته و دوره های پیشگیری از آسیب های ورزشی و کمکهای اولیه-اختلالات ساختارقامتی در زنان کارمند-نقش ورزش در پیشگیری از افسردگی وهمچنین اختلالات ساختار قامتی و حرکات اصلاحی ویژه اولیا و مربیان مهدهای کودک برگزار خواهدشد.


وی در ادامه افزود: آشنایی با اختلالات ساختار قامتی و حرکات اصلاحی ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمان-تدابیر مصرف غذا و نوشیدنی از دیدگاه طب سنتی ویژه هیأت پزشکی ورزشی شهرستان راور-حرکات اصلاحی –پزشکیاری ورزشی و ماساژ ورزشی از دیگر دوره های آموزشی می باشد که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی توسط این کمیته برگزار شد.


وی در پایان گفت: علاقمندان به شرکت در دوره های فوق می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن32268622هیأت پزشکی ورزشی استان تماس حاصل نمایند.