دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳

پزشکیاران نمونه مسابقات ورزشی در قم تجلیل شدند

پزشکیاران نمونه مسابقات ورزشی در قم تجلیل شدند

پزشکیاران نمونه و موفق در امدادرسانی و پوشش پزشکی مسابقات رشته abcdهای مختلف ورزشی استان قم تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان قم کمیته پوشش پزشکی مسابقات هیئت پزشکی ورزشی که متولی تامین پوشش امدادی و پزشکی مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی در این استان است به پاس تلاش‌های پزشکیاران ورزشی از آنها تجلیل و قدردانی کرد.


این مراسم به همت هیئت پزشکی ورزشی استان قم و با حضور مدیر کل ، حراست و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، رئیس و مسئولین کمیته‌های مختلف هیئت پزشکی ورزشی و تعداد زیادی از پزشکیاران ورزشی قم برگزار شد.


اهمیت توجه به موضوع تضمین سلامت ورزشکاران و قهرمانان ورزشی


میزبانی برگزاری مراسم تجلیل از پزشکیاران نمونه ورزش قم، دانشگاه علمی و کاربردی جمعیت هلال‌احمر استان قم بود و این مراسم در حاشیه همایش و دوره آموزشی و بازآموزی پزشکیاران ورزشی قم برگزار و به نفرات برگزیده لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.


در بخش نخست این مراسم دکتر محمد گلفشان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم به ایراد سخن پرداخت و تصریح کرد: پوشش پزشکی مسابقات بر اساس درخواست هیئت‌های ورزشی صورت می‌گیرد و هیچ هیئتی نمی‌تواند بدون حضور پزشکیاران ورزشی رقابتی را برگزار کند.


در بخش دیگری از این مراسم حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر اینکه باید تمام رقابت‌های ورزشی با پوشش پزشکی به انجام برسد و هر گونه تخلف برخورد قانونی خواهد داشت، اظهار کرد: خوشبختانه توجه ویژه‌ای از سوی هیئت‌های ورزشی قم به موضوع ورزش و تضمین سلامت ورزشکاران و قهرمانان ورزشی این استان قم می‌شود که این مهم جای تقدیر دارد.


تقدیر از 3 هیئت ورزشی نمونه و 9 پزشکیار برتر


در این مراسم از سوی محمد گلفشان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم از زهرا شیربیاتی مسئول کمیته پوشش پزشکی مسابقات هیئت پزشکی ورزشی استان قم به صورت ویژه با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود قدردانی شد.


در این مراسم تعداد 9 نفر از پزشکیاران برتر در پوشش پزشکی و امدادی مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی هر دو بخش آقایان و بانوان استان قم با حضور مدیر کل، حراست و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت پزشکی ورزشی قم تجلیل شدند.


بخش دیگری از این مراسم به تقدیر از هیئت‌های نمونه ورزشی استان قم اختصاص داشت، هیئت‌هایی که در برگزاری رقابت‌های مختلف استانی تعامل سازنده‌ای با هیئت پزشکی ورزشی قم دارند و هیچ رقابتی بدون حضور این پزشکیاران برگزار نمی‌کنند.


این بخش به تجلیل و تقدیر از محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندو‏، علیرضا برخورداری رئیس هیئت کاراته و کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم اختصاص داشت که البته با توجه به حضور بهرامی در ماموریت اداری، علی احمدی دبیر هیئت فوتبال به جای وی لوح تقدیر هیئت نمونه را دریافت کرد.