یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

پیام تبریک دکتر دهقان رییس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران به مناسبت دهه مبارک فجر

رییس هیات پزشکی ورزشی استان در پیامی آغاز دهه مبارک فجر و سی و ششمین بهار انقلاب را به خانواده بزرگ ورزش استان و ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان، دکتر علی دهقان در این پیام آورده است: پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران نقطه عطفي در انقلاب ها و خيزش هاي منطقه و جهان محسوب می شود و امروز شاهد هستیم این حرکت عظیم، موجبات ياس و نااميدي دشمنان اسلام و به اضمحلال كشيدن قدرت طلبان جهانخوار شده است.


در حال حاضر دشمن براي رسیدن به اهداف پوشالی خود از ترفندهاي گوناگون از جمله تحريم، جنگ نرم و تبليغات رواني استفاده مي كنند اما به حول و قوه الهی ملت شريف ايران همچون هميشه پيروز و سربلند از اين ميدان خارج خواهند شد.


دکتردهقان ضمن تبریک دوباره بهار انقلاب به ملت شریف ایران به ویژه اهالی ورزش و جامعه پزشکی ورزشی ایران گفت: علت ماندگاري انقلاب اسلامي ايران به دليل وحدت كلمه مردم مؤمن و انقلابي و هميشه در صحنه است که برای سربلندی نام ایران از عزیزترین داشته های خود از جمله فرزندانشان در 8 سال دفاع مقدس گذشته اند و این به معنای آن است که برای حفظ این انقلاب حاضرند هر هزینه ای که لازم باشد را پرداخت کنند.


وي در پایان اظهار امیدواری کرد در سايه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پيروي از فرامين مقام معظم رهبری،شاهد موفقیت جوانان این سرزمین در تمامی ابعاد زندگی باشیم.