دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

مسئول کمیته آموزش هیات خبر داد؛

بهره مندی 120 نفر از خدمات آموزشی هیات پزشکی قزوین

مسئول کمیته آموزش و پژوهش هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین رویکرد اصلی این کمیته را ارتقای دانش پیشگیری از آسیب های مرتبط با ورزش در ورزشکاران و عموم جامعه استان با بکارگیری فرهیختگان و دانش آموختگان این رشته دانست.


نوروزعلی عزیزخانی  در گفت وگو با سایت خبری هیات اظهار کرد: با اعتقاد راسخ به اینکه با برنامه­ ریزی اصولی حوادث ورزشی قابل پیشگیری هستند بر آنیم تا با ارائه برنامه تفصیلی سالانه کمیته آموزش و پژوهش در راستای برنامه تفصیلی فدراسیون گام برداشته و اولویت های استانی را با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته تدوین و اجرایی کنیم.


 وی افزود: در این راستا قصد داریم با برگزاری کلاس های آموزشی، برگزاری جلسه آموزشی – توجیهی، تهیه و تکثیر پمفلت های آموزشی، آموزش چهره به چهره در بازدیدها، چاپ پوستر، اطلاع رسانی از طریق سایت هیأت و هفته نامه های محلی شیوه خود را عملی کنیم.


عزیزخانی از دوره های آموزشی کمک های اولیه ، آشنایی با دوپینگ و عوارض داروهای ممنوعه، حرکات اصلاحی و آسیب های ورزشی به عنوان دوره هایی یاد کرد که در ماه های گذشته در قزوین برگزار شده است. او در این خصوص یادآور شد: حدود 120 نفر از مدیران، مربیان باشگاههای ورزشی و ورزشکاران از این خدمات بهره مند شدند.