چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

حمیدرضا فلاح نژاد بیان کرد;

پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن

«این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است » امام خمینی(ره)

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.


ایام مبارک و غرورآفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.


دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحهای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنینانداز کرد.


ملت ما در عرصه های علمی پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز شد و در کنار این سرفرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه های علمی در میان کشورها یپیشرفته قرار گرفت.


این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب، با خون آنان سیراب گردیده است.


اینجانب ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم و از همه جامعه ورزشی و پزشکی دعوت می کنم تا با شرکت در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، این روز را گرامی بداریم.


 


حمیدرضا فلاح نژاد


رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان یزد