چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

تعرفه ثابت می ماند، خدمات فدراسیون 25 درصد افزایش

عضویت یک ساله خدمات درمانی(بیمه ورزشی) در نیمی از ایران اجرا می شود

نشست هماهنگی طرح اجرای یک ساله خدمات درمانی(بیمه ورزشی) با حضور دکتر رضا سعیدی ، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و نمایندگان استان هایی که قرار است از سال آینده این طرح را اجرا کنند، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، منصور جعفری رئیس کمیته خدمات درمانی در خصوص این نشست اظهار داشت: به دنبال اجرای آزمایشی و سه ساله طرح یک ساله شدن عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی در استان کرمان و بنا به درخواست ورزشکاران ، قرار شد از سال آینده این طرح حدودا در نیمی از استان ها عملیاتی شود. لذا در این خصوص نشست هماهنگی با استان های ، کرمانشاه، یزد، فارس، گیلان، کرمان، البرز، خوزستان، آذربایجان شرقی، سمنان، لرستان، مازندران، خراسان جنوبی و قزوین برگزار شد تا هماهنگی های لازم در این خصوص به عمل آید.


 وی در این خصوص اظهار کرد: مهمترین نکته ای که درباره تعرفه خدمات درمانی سال 95 وجود دارد این است که این تعرفه سال آینده نسبت به سال جاری هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت یعنی همچنان تعرفه عضویت یک ساله ورزشکاران در این کمیته  15 هزار تومان خواهد بود و ورزشکارانی  که در سال 95 در استان های فوق کارت خدمات درمانی را دریافت کنند ، این کارت یک سال تمام(365 روز) اعتبار خواهد داشت اما در دیگر استان ها همچون سال های گذشته کارت خدمات درمانی تا پایان همان سال که اسفند95 خواهد بود، اعتبار خواهد داشت.( بناست از سال 96 در سراسر  کشور این طرح اجرا شود)


جعفری خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تعرفه عضوت ثابت می ماند خدمات فدراسیون به ورزشکاران آسیب دیده تا 25 درصد افزایش پیدا می کند.


 وی با بیان اینکه صدور کارت های خدمات درمانی سال 95 از اواخر اسفندماه آغاز می شود، درباره دیگر  مصوبات این نشست، گفت:  حذف تدریجی کارت عضویت خدمات درمانی در سال های آینده و حرکت به سمت آنلاین شدن تمامی مراحل عضویت، ارتباط با ورزشکاران در تمامی مراحل درمان از طریق سایت فدراسیون، ارسال پیامک و شبکه های اجتماعی در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.


 رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون خاطر نشان کرد: تهیه پرسش نامه در مورد میزان رضایت مندی ورزشکاران ،  بازنگری درباره فاصله عضویت تا آسیب دیدگی در شورای مرکزی خدمات درمانی و محاسبه آمار ورزشکاران بر مبنای عضویت در ثبت نام آنلاین از دیگر مصوبات این نشست بود.