شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی خبر داد

صدو و مجوز پروانه فعالیت ورزشی مشروط به داشتن ورزشکاران سازمان یافته می باشد

بانوان مربی و موسسین باشگاههابازوان توانمند ورزش در بخش بانوان می باشند

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی ، جلسه هم اندیشی بانوان نواب رئیس هیئتهای ورزشی، مربیان و صاحبان باشگاه های خصوصی چرداول با حضور رئیس گروه ورزش بانوان استان، مسؤل امور باشگاههای استان، رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان و نیز مربیان و صاحبین باشگاههای خصوصی چرداول در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار گردید. در این جلسه آقای شهبازی رئیس اداره ورزش و جوانان چرداول ضمن تشکر از تلاشها و زحمات بانوان مربی و موسسین باشگاههای خصوصی شهرستان تشکر کردند و از آنان به عنوان بازوان توانمند ورزش در بخش بانوان یاد کرد.
همچنین خانم نیک سرشت مسؤل ورزش بانوان نیز بیان کردند که حضور همیشگی و مشارکت بانوان مربی در برنامه ها، جلسات و عرصه های ورزشی باعث دلگرمی بیشتر بانوان ورزشکار و ترغیب آنها جهت مشارکت در تمامی زمینه های فرهنگی ورزشی می شود. سپس ایشان با ارائه عملکرد به معرفی وضعیت ورزش بانوان شهرستان پیشرفتها، نیازها و کمبودهای این بخش از ورزش شهرستان پرداختند و ادامه جلسه را به بیان دغدغه های بانوان مربی از زبان خودشان. هر کدام از حاضرین نیز به بحث و تبادل نظر و بیان پاره ای از دغدغه های خود پرداختند.

پس از آن خانم قبادی رئیس اداره ورزش بانوان استان نیز ضمن قدردانی، از زحمات کارکنان اداره ورزش و جوانان، خانم نیک سرشت و بانوان مربی و نواب رئیس هیئتهای ورزشی که با دست خالی ورزش بانوان را در این شهرستان فعال نگه داشته اند تقدیر نمودند. همچنین ضمن پاسخ به سوالات حاضرین در جلسه در مورد برخی درخواست ها و نیازهای مطرح شده نیز قول مساعد دادند. از جمله درخواستهای مورد قبول، کمک و حمایت مالی از حداقل دو علاقمند به شرکت در کلاسهای مربیگری در رشته های مختلف به معرفی اداره ورزش شهرستان میتوان نام برد. ایشان در پایان سخنان خود بیان کردند که هدف از برگزاری این جلسه عرض خسته نباشید به شما عزیزان و نیزقدردانی بابت صبر و بردباری در برابر کمبودهایی که تقریبا به صورت سراسری است و نیز بابت تلاشهای بی وقفه و بدون چشم¬داشت شما زحمت کشان عرصه ورزش بانوان بوده است.
همچنین خانم قبادی مسؤل امور باشگاههای استان نیز ضمن معرفی بخشنامه های جدید در خصوص تاسیس و یا تمدید مجوز باشگاههای خصوصی به بیان مسائل مهم در جهت رعایت در این باشگاهها و وضعیت کلاسهای تمرینی پرداختند. از جمله موارد مهم که ایشان به صحبت در مورد آن پرداختند، شامل نحوه اداره باشگاههای دوبخشی که قبلا به آنها مجوز داد" برای حال حاضر و زمانهای آتی می باشد و درپایان به اهمیت کارت کمیته خدماتی فدراسیون پزشکی ورزشی پرداخت و صدو و مجوز پروانه فعالیت ورزشی مشروط به داشتن ورزشکاران سازمان یافته می باشد.