سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

گفت و گوی گودرزی وزیر ورزش و جوانان از شبکه سه سیما

دکتر گودرزی: ورزشکاران را درک می کنم و قدردان شان هستم

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه زندگی اش با ورزش عجین بوده است، اظهارداشت: با مشکلات ورزشکاران آشنا هستم ضمن درک آنها و مشکلات شان، قدردان تلاش های شان هستم.











به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان ، دکتر محمود گودرزی که درگفت وگوی تلویزیونی خبر سه سیما سخن می گفت از تلاش ورزشکاران کشورمان قدردانی کرد و در ادامه با یادآوری سوابق ورزشی خود افزود: زندگی من با ورزش عجین بوده و فعالیت های ورزشی بسیاری داشته ام، ضمن اینکه تحصیلاتم دراین حوزه بوده است. قهرمانی هم در حد محدود داشته ام ؛ برای همین ورزشکاران را درک می کنم و متوجه مشکلات آنان هستم.
وی در ادامه ارزشمندترین هدیه ورزشکاران به مردم را شاد کردن آنها عنوان کرد و خطاب به آنها گفت: بچه ها خدا قوت می گویم ،خسته نبا شید می دانم بسیار اذیت می شوید. ورزش سختی های بسیار دارد من شرایط شما رادرک می کنم. گاهی اوقات شرمنده ورزشکاران می شویم، اما می دانم وقتی آنها وارد گود و میدان می شوند، تمامی مسائل در حاشیه قرار می گیرد.
دکتر گودرزی در ادامه به مقایسه تعداد مدال های کسب شده توسط ورزشکاران ایرانی درسالهای 1394 و 1393 پرداخت و افزود: تعداد مدالهای کسب شده توسط ورزشکاران ما در سال 1394، 2 برابر مدال های کسب شده در سال 1393 بود.
دکتر گودرزی درپاسخ به سوالی درباره رضایت ازعملکرد فدراسیون های ورزشی گفت: من از عملکرد اغلب آنها راضی هستم و مشکل خاصی وجود ندارد.
وزیرورزش و جوانان در مورد برخی موارد پیش آمده بین این وزارتخانه و فدراسیون فوتبال درسال گذشته یادآور شد: من به برخی ازعملکردهای فدراسیون فوتبال انتقاد داشته و موارد را نیزمنتقل کرده ام، اما فدراسیون فوتبال نیزبه دلیل محدودیت هایی که دارد، با مشکلاتی مواجه است و من از رئیس این فدراسیون تشکر می کنم که به حفظ و ایجاد آرامش درفضای فوتبال کمک کرد.
او درخصوص این سوال که آیا برای او رشته های مختلف ورزشی تفاوت قائل است، افزود : یک معلم ورزشی که بیش از 40 سال در ورزش بوده و مطالعاتی زیادی داشته و در مورد اخلاق ورزشی کتاب نوشته بعید است که بخواهد بین رشته های ورزشی تفاوت قائل شود
دکتتر گودرزی درپاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا قدردانی وی از کفاشیان به دلیل عدم ثبت نام وی برای انتخابات آتی فدراسیون فوتبال است، گفت: قدردانی من اصلا به این دلیل نیست؛ آقای کفاشیان به ایجاد آرامش و جلوگیری از حاشیه ها کمک کرد.
وزیرورزش و جوانان همچنین با بیان اینکه دارای 3 فرزند است، افزود: آنها اجازه استفاده از امکانات دولتی برای ورزش را ندارند و مانند مردم عادی برای ورزش باید بلیت تهیه کنند.
دکتر گودرزی در بخشی از سخنانش در خصوص انجام سنت های عید نوروز گفت: اهل سفر هستم، اما سفرهای داخلی نه خارجی و اگر به منزلم بیایید حتما عیدی می گیرید، ضمن اینکه در سال نو به دیدار بزرگترها هم خواهم رفت.