سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

برگزاری نشست هیات پزشکی ورزشی با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان البرز

نشست هیات پزشکی ورزشی استان البرز با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان البرز این نشست با حضور رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان، دکتر سیداشکان اردیبهشت رئیس هیات پزشکی ورزشی، معاونین اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان البرز در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.


در این نشست رضا گل محمدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت های هیات پزشکی ورزشی استان و همچنین تشکر از هماهنگی های روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان، به جایگاه ویژه هیات پزشکی ورزشی و انتظاراتی که از این هیات مورد نظر است اشاره نمود.


در ادامه دکتر اردیبهشت در خصوص وضعیت ساماندهی ورزشکاران در سال 94 مطالبی را عنوان نموده و پس از آن با طرح نقطه نظرات حاضرین در جلسه، در خصوص راهکارهای افزایش آمار بیمه ورزشی در سال جاری بحث و تبادل نظر گردید.


نظارت بر سلامت اماکن ورزشی و جلوگیری از سوء مصرف داروها و مکمل ها موضوع بعدی جلسه بود که ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت این امر در سنوات پیشین، پیشنهادات حاضرین در خصوص بهبود روند نظارت بر اماکن ورزشی مطرح گردید.