دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

در همايش مشترك مسئولان بانوان وزارت ورزش و نواب رئيس هيئت ها، حوزه ها و شهرستان ها

گرشاسبي: سال ۹۵، سال شكوفايي ورزش تهران در بخش بانوان است

مشاور وزير و مدير كل ورزش و جوانان استان تهران در همايش بانوان ورزش به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(ع)و روز زن تاکید کرد: سال ۹۵، سال شكوفايي ورزش تهران در بخش بانوان است.

به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، در این همایش که با حضور رباب شهریان معاون وزارت ورزش و جوانان در امور بانوان در سالن آمفی تاتر اداره کل برگزار شد، گرشاسبي افزود: با تلاشي كه شما بانوان در عرصه ورزش داريد و با توجه به اينكه از وقت و خانواده خود براي خدمت به فرزندان ديگران مي كنيد، حتماً‌ مورد حمايت حضرت فاطمه(ع)هستيد و ايشان شفيع شما خواهند بود.
وی ادامه داد: نسبت به ورزش استان تهران ظلم شده و ما نتوانسته ايم جايگاه خود را در ورزش كشور چه در بخش آقايان و چه در بخش بانوان به معناي واقعي و به حق پيدا كنيم.
گرشاسبي گزارشي از عملكرد بانوان در سال94 ارائه داد و گفت: در سال 94، 49 نفر از بانوان استان تهران به مسابقات جهاني اعزام شدند كه 20 مدال در اين مسابقات كسب شد. همچنين 443 نفر به تيم ملي دعوت گرديدند كه از اين بين 200 نفر منتخب تيم ملي در رده هاي سني مختلف شدند. 163 تيم نيز از بانوان در ليگ هاي كشوري حضور داشتند و افتخار آفريني كردند.
وي گفت: اميدواريم سال 95 كه به نام شكوفايي ورزش استان تهران نام گرفته، سال بهتري نسبت به سال94 براي ورزش استان و خصوصاً ورزش بانوان باشد و بتوانيم موفقيت هاي بسياري در عرصه هاي مختلف ورزش و ميادين بين المللي و بویژه المپيك كسب نماييم.