سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی خبر داد

آگاهی و کسب مهارت های رفتاری مهمترین راه پیشگیری از اعتیاد است

آسیب های ناشی از اعتیاد در خانواده ها در صورت برخورد با این معضل میتواند برای درمان، رفتار مناسبی از خود بروز دهند

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی در شهرستان دره شهر ؛ این کارگاه با حضور مدیران و کارکنان اداره ورزش و جوانان و مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دره شهر در بیست و پنجم فروردین ماه سال جاری در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد .
خانم رشیدنهال مسئول و مشاور مرکز مشاوره امید وکارشناس پیشگیری از مواد مخدر این شهرستان در این کارگاه آموزشی به بیان اثرات سوء مصرف مواد و چگونگی مقابله و برخورد با مصرف کنندگان مواد پرداخت و راهکارهای پیشگیری جوانان در گرایش و سوق به مواد را برای حاضرین تشریح کرد.
هدایت سلطانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دره شهر گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی این بود که کارکنان با معضلات و آسیب های ناشی از اعتیاد در خانواده ها آشنا بشوند و در صورت برخورد با این معضل بتوانند برای درمان، رفتار مناسبی از خود بروز دهند.
وی همچنین اظهار داشت: آگاهی و کسب مهارت های رفتاری مهمترین راه پیشگیری از اعتیاد است و برگزاری این کارگاههای آموزشی می تواند گامی موثر باشد.و سعی ما بر این است که این گونه کارگاه ها را با همکاری مرکز مشاوره امید و سایر ادارات بصورت منظم و ماهانه برگزار نماییم.