شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

باحضور محمودی نیا برگزار شد

نشست سالیانه کمیته های خدمات درمانی استان

نشست سالیانه مسئولین کمیته های خدمات درمانی هیأت پزشکی ورزشی استان باحضور مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد

 


 


به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان،دراین نشست که با حضور مسئولین کمیته های خدمات درمانی هیأت های پزشکی ورزشی استان برگزار شد محمودی نیا مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه آمار ورزشکاران سازمان یافته یکی از شاخص های مهم عملکرد هر استان در حوزه ورزش و جوانان است به کاهش این آمار در سال گذشته استان اشاره کرد و خواستار تلاش و همکاری بیشتر مسئولین کمیته های خدمات درمانی برای افزایش دوباره این آمار در سال جاری شد. وی گفت: نشست های مشترکی با دکتر جمالیزاده و روسای ادارات ورزش و جوانان برای دستیابی به راهکارهای موثر در این زمینه برگزار خواهدشد تا به آماری واقعی در این زمینه دست یابیم.


در ادامه این نشست اکبرچاوشیان دبیر هیأت پزشکی ورزشی و مهین دهقانی در خصوص آیین نامه اجرایی کمیته خدمات درمانی در سال 95 و همچنین موارد و مشکلات موجود در نحوه صدور کارت های بیمه ورزشی و رسیدگی به پرونده های ورزشکاران آسیب دیده مطالبی ارائه کردندو خواستار عملکرد بهتر دراین زمینه شدند.


سودابه اسکندری سرناظر ستادنظارت براماکن ورزشی نیز به توضیحاتی در خصوص نحوه بازرسی از اماکن ورزشی و تنظیم فرم های مربوطه و نقش این بازرسی ها در افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته پرداخت.


درپایان این نشست از کمیته های خدمات درمانی برتر استان در سال94 توسط محمودی نیا با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.