چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

باحضور مسئولین ورزش استان برگزار شد

همایش بازرسان اماکن ورزشی استان اصفهان

همایش بازرسان اماکن ورزشی استان اصفهان با حضورآقای امینازاده معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان،رييس اداره نظارت براماكن ، دکتر دانشور دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان و جمعي از مسوولين ورزش استان برگزار شد.

همایش بازرسان اماکن ورزشی استان اصفهان برگزار شد. در این همایش که با حضورآقای امینازاده معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان،رييس اداره نظارت براماكن ، دکتر دانشور دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان و جمعي از مسوولين ورزش استان برگزار شد ،دکتر دانشور در سخنانی با تقدیر از عملکرد بسیار خوب واحد نظارت هیات در بازرسی از اماکن ورزشی خبر از بازرسی ضربیتی این واحد با همراهی اداره نظارت بر اماکن استان و تعطیلی اماکن ورزشی غیر مجاز داد. در ادامه این مراسم آقای امینازاد معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت:بازرسی از اماکن ورزشی بایستی مثبت وتشویقی باشد ،نه منفی وتخریبی. وی همچنین با استقبال از شناسنامه دار شدن باشگاه ها،این اقدام را از مهمترین دستاوردهای ستادنظارت بر سلامت اماکن ورزشی است.سخنران بعدی این همایش سرهنگ نظام الاسلام رییس اداره نظارت بر اماکن استان اصفهان با تقدیر از همکاری و هماهنگی هیات پزشکی ورزشی گفت:باتمام توان آماده همکاری بامجموعه ورزش و هیات پزشکی ورزشی اصفهان هستیم.
محمودی رییس اداره بازرسی اداره ورزش و جوانان اصفهان هدف ازبازرسی اماکن ورزشی را پیشگیری دانست ،نه مچ گیری و افزود:بازوی ما برای این هدف هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان است. سخنان آخر همایش بازرسان استان آقای مهندس کاظمیان بود که ضمن تشکر از حضور مسئولین ورزش استان و تقدیر از تلاش های بازرسان هیات، طرز کار با سامانه بازرسی را به حضار آموزش دادو افزود از این تاریخ بازرسان باید شخصا اطلاعات را وارد سامانه نمایند.وی همچنین خبر ازآغاز بازرسی های ضربتی در استان ازنیمه خرداد داد. در پایان مراسم استان های به عنوان استان های برتر معرفی و از ایشان تقدیر شد. همچنین با اهدای هدایایی از تمامی بازرسان بخاطر خدماتشان به ورزش استان قدردانی شد.