یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

مدیر کل ورزش و جوانان استان :با متخلفین در باشگاه ها برخورد قاطع میگردد.

جلسه ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران

با هماهنگی هیات پزشکی ورزشی استان اولین جلسه ستاد نظارت برسلامت اماکن ورزشی با ریاست حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای ستاد برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران؛


اولین جلسه ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان امروز یکشنبه بیست وسوم خرداد با ریاست حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و با حضورعباسی معاون ورزش قهرمانی ،امیرنیا مسئول بازرسی و شکایات استان ،سیفی مسئول حراست اداره کل،فرهادی مسئول حقوقی استان ،آهنگری مسئول امور باشگاه های استان و رشیدی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این جلسه گفت: بازرسی موظف و مصمم است که با متخلفین در باشگاه ها برخورد قاطع کند.


حبیب حسین زادگان تصریح کرد: طرح بازرسی از باشگاهها و اماکن ورزشی سال گذشته به صورت جدی در دستور کار اداره کل قرار گرفت که امسال این بازرسی با جدیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته صورت می گیرد.


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اذعان داشت: طرح بازرسی به منظورافزایش سلامت، خدمات کیفی و کمی باشگاهها و همچنین ایجاد رقابت در بین مدیران باشگاهها به مرحله اجرا در می‌آید.


حسین زادگان بر اهمیت مبارزه با دوپینگ و نظارت هیات پزشکی ورزشی استان با هماهنگی ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی بر باشگاه ها تاکید کرد و افزود: متاسفانه یکی از معضلات موجود در برخی باشگاهها استفاده از مکمل ها غیرمجاز ورزشی است که باید با جدیت از آن جلوگیری شود.


در پایان مقرر گردید :در پایان هر ماه گزارش عملکرد این ستاد با حضور مدیرکل مورد بررسی و رصد قرار گیرد.