دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

رییس هیئت پزشکی ورزشی سیستان و بلوچستان:

روند صعودی ساماندهی ورزشکاران در سال جاری نیز باید تداوم یابد

اولین جلسه هم اندیشی اعضای هئیت پزشکی ورزشی در سال جاری با حضور دکتر علی عرب رییس هئیت و مسئولین کمیته ها سه شنبه 31 فروردین ماه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی سیستان و بلوچستان ، دکتر عرب با بیان اینکه در سال 94 آمار بیمه شدگان اشستان نسبت به سال گذشته آن از رشد نسبتا مطلوبی برخوردار بوده افزود: این رشد به افزایش آمار به همت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان حاصلا گردید که جا دارد از جناب مهندس ثوری مدیر کل و معاونین محترمشان تقدیر و تشکر کرد.


وی افزود با توجه به اهمیت بیمه ورزشی و تامین سلامت ورزشکاران یکی از اهداف هیات در سال جاری پیگیری و به اجرا درآمدن برنامه هایی جهت افزایش آمار بیمه شدگان و ارایه  خدمات هرچه بهتر به آنها خواهد بود.


رییس هیات پزشکی ورزشی استان قرارداد با کلینیک فیزیوتراپی و متخصص ارتوپد ، برپایی ایستگاه های سلامت، نظارت و سالم سازی باشگاه های سطح استان، بالا بردن سطح علمی ورزشکارن در خصوص آسیب های ورزشی و مکمل های مجاز و غیر مجاز از طریق برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی و برگزاری جلسات و تعامل با هیات های ورزشی را از مهمترین برنامه های پیش روی هیات در سال 95 اعلام کرد.


در پایان مسئولین هر یک از کمیته ها ضمن تشریح عملکرد سال گذشته، برنامه های سال 95 را ارایه دادند.