شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

حضور دکتر دهقان رییس هیات پزشکی ورزشی استان در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری

دکتر دهقان رییس هیات پزشکی ورزشی استان درنشستی با دکتر شفیع زاد رییس بیمارستان امام (ره) وضعیت بهادر مولایی وزنه بردار تیم ملی کشورمان را مورد رصد قرار داد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان :میثاق شفیع‌زاد در نشستی با دکتر دهقان درباره آخرین وضعیت درمانی بهادر مولایی وزنه‌بردار کشورمان که پنج شنبه گذشته در تصادف محور هراز دچار مصدومیت شدید شد، اظهار کرد: پس از اینکه اقدامات اولیه برای این ورزشکار برجسته کشور در بیمارستان تابع علوم پزشکی استان در آمل انجام شد، برای تکمیل درمان به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری برای پیگیری درمان منتقل شده است.


وی با بیان اینکه با هماهنگی انجام شده ستاد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بستری برای حضور بهادر مولایی در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) فراهم شد، تصریح کرد: با حضور این ورزشکار تخت آی‎.سی‌.یو برای تدارک دیده شد و در حال حاضر از نظر هوشیاری این بیمار در وضعیت مطلوب قرار دارد.


رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری اضافه کرد: مهم‌ترین مشکل مولایی ارتوپدی است که پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری اسماعیل شفیعی رئیس گروه طب ورزشی و متخصص ارتوپدی بر بالین بیمار حاضر شد.


شفیع‌زاد با بیان اینکه اقدامات درمانی انجام شده در بیمارستان آمل نیز در این مرکز پیگیری شد، خاطر نشان کرد: مهم‌ترین مشکل بهادر مولایی در بخش‌های مفصل، شانه، مفصل آرنج و مفصل لگن است که در حال درمان و تحت نظر گروه درمانی قرار دارند.


رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری در پاسخ به این سوال که بیمار تا کی در این مرکز درمانی باید باشد، افزود: در حال حاضر امکان تعیین زمان برای ترخیص این ورزشکار وجود ندارد.


وی با اعلام اینکه استاندارد دستگاه‌های تشخیصی ما برای اوزان 90 تا 100 کیلوگرم است، گفت: از ظرفیت مراکزی که با بیمارستان امام خمینی (ره) ساری ارتباط دارند، استفاده می‏‌شود و در برخی مواقع ممکن است جابه‌جایی برای درمان انجام شود.


شفیع‌زاد در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است، مولایی برای درمان به مراکز دیگر انتقال شود، افزود: در این ارتباط با رئیس پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری نیز صحبت کردیم، اقدامات درمانی به صورت تخصصی و فوق‌تخصصی انجام می‎شود.


وی ادامه داد: امروز دکتر قلی‌پور متخصص آی‌.سی‌.یو بنده به عنوان جراح مغز و اعصاب بر بالین بیمار حاضر شدیم، اقدامات درمانی بر روی بیمار انجام می‎شود، این نظر خود فدراسیون و خانواده مولایی است که ادامه درمان را در این مرکز درمانی پیگیری و یا در مرکز دیگری پیگیری کنند، ولی تمام تلاش‌ها برای درمان بیمار در این بیمارستان انجام می‌شود.