یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

پیام تبریک دکتر دهقان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران بمناسبت سالروز میلاد امام رضا (ع)

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران طی پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک سپهر ولایت و امامت، حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) را به تمامی پیروان آن پیشوای والامقام دینی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان :در بخشی از متن پیام تبریک دکتر علی دهقان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران چنین آمده است: مرقد مطهر امام رضا(ع) کانونی هویت ساز برای همه مسلمانان، خصوصا ایرانیان به شمار می رود به نحوی که بهترین شکل انسجام ملی و اتحاد عملی را می‌توان در برابر حرم آن امام همام مشاهده کرد؛ وحدت و قدرتی که در کمتر مکانی در این کشور اسلامی با این شکوه و عظمت به نمایش گذاشته شده است.


مرقد شریف امام رضا (ع) و بارگاه منور و قدسی کریمه اهل بیت (س) همچون نگینی درخشان بر خاک ایران زمین و سند افتخاری برای ساکنین این سرزمین در پیروی از ائمه اطهار محسوب می شود.


اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک سپهر ولایت و امامت، به همه شیعیان و دوستداران آن حضرت بلاخص جامعه بزرگ ورزش و پزشکی ورزشی، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدا، با بهره گیری از آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.