دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸

مراسم تقدیر از باشگاه های برتر استان البرز برگزار شد

با همکاری هیات پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان از باشگاه های برتر استان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان البرز به همت هیات پزشکی ورزشی استان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از باشگاه های برتر استان تقدیر به عمل آمد. این مراسم با حضور رحیمی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، عفراتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی ازمدیران باشگاه ها، مربیان و ورزشکاران استان در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد. 


امیر عفراتی در این مراسم از مدیران و مسئولان اماکن ورزشی که همکاری های لازم را با مجموعه اداره کل دارند و در راه رسیدن به نقطه ی مطلوب این اداره کل را یاری تشکر نمود و در ادامه مواردی را در خصوص کمیسیون ماده پنج برای حاضرین عنوان نمود.


در ادامه دکتر محمدحسین ناصرملی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرج، ضمن ارائه ی مطالبی در خصوص دوپینگ و لزوم توجه به این امر مهم در باشگاه ها از طرف مدیران و مربیان اماکن ورزشی در خصوص بخشی از فعالیت های هیات پزشکی ورزشی استان توضیحاتی را ارائه نمود.


سپس مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان نکات مهمی را به حاضرین در این جلسه گوشزد نمود. وی با بیان اینکه خانواده ها با اعتماد خاطر فرزندان خود را وارد عرصه های ورزشی و باشگاه ها می کنند، افزود: خانواده ها تقویت و سلامت جسم و روح فرزندان خود را خواستار هستند.


رحیمی با تاکید بر اینکه امروزه حوزه پر اهمیت ورزش جایگاه خود را در سبد خانواده پیدا کرده است، تصریح کرد: لازمه داشتن جامعه ای سلامت پرورش فرزندانی سالم است که تحقق این مهم همکاری همه جانبه اقشار و دستگاه های اجرایی را می طلبد.


در خاتمه این مراسم از باشگاه های برتر استان با اهدای تندیس و هدایای ویژه تقدیر و تشکر به عمل آمد.