دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷

با حضور سرپرست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد؛

سومین نشست هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی

هیات رئیسه

سومین نشست هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی در حالی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که توجه جدی به آیین نامه های مالی و اداری و تاکید به راه اندازی آزمایشگاه دوپینگ برخی از مصوبات این جلسه بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سومین نشست هیات ریسه فدراسیون پزشکی ورزشی ساعت 8:30 صبح امروز دوشنبه 10 آبان به ریاست دکتر سید نصرالله سجادی سرپرست وزارت ورزش وجوانان با حضور کلیه اعضا در محل این وزارتخانه تشکیل شد.



در این جلسه مقرر شد پیگیری ثبت نام آنلاین برای اخذ کارت خدمات کارت خدمات درمانی (بیمه ورزشی) و ساماندهی کمیته های ورزشی فدراسیون های ورزشی در راستای ارائه خدمات مطلوب پزشکی ورزشی، استفاده از تمام ظرفیت های آموزشی در برگزاری دوره های آموزشی و پرهیز از دوره های تکراری بر اساس نیازسنجی انجام پذیرد. همچنین تاکید شد پیگیری ارائه طرح ایجاد دی کلینیک پزشکی ورزشی تا آخر آبان ماه به وزارت ورزش و جوانان جهت تصمیم نهایی ارائه شود.



توجه جدی به آیین نامه های مالی و اداری در امور فدراسیون ها و تاکید به فعال کردن و راه اندازی آزمایشگاه دوپینگ در زمینه تست مکمل های ورزشی و ضرورت توجه جدی به بازرسی از باشگاه های ورزشی از دیگر مصوبات این نشست بود.

 


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.