سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

۶۰ باشگاه متخلف در استان مرکزی اخطار کتبی گرفتند

نسترن ریحانی

در دومین جلسه شورای مرکزی ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان مرکزی اعلام شد که در مجموع ۸۵ باشگاه متخلف در سطح استان یا پلمپ شدند یا اخطار کتبی دریافت کردند.

به گزارش سایت خبری هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی، این نشست به ریاست دکتر امرالله چیت سازان رئیس هیات و با حضور عباس محمدی و سید محسن هاشمی نمایندگان اداره کل ورزش وجوانان، مسعود مقدسی نماینده اداره اماکن و نسترن ریحانی دبیر هیات در سالن جلسات هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شد.



در این نشست، هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری همایش ویژه مسئولین و مربیان اماکن ورزشی استان انجام شد و نسترن ریحانی سر ناظر ستاد نظارت برسلامت باشگاه ها و اماکن ورزشی استان از پلمپ ۲۵ باشگاه متخلف خبر داد.



ریحانی در این نشست طی گزارشی اعلام کرد:در دور دوم بازرسی از اماکن ورزشی استان۶۰ باشگاه ورزشی که به دلیل عدم رعایت مواردی از قبیل مجوز فعالیت باشگاه ٬ بهداشت و بهداشت عمومی و به کارگیری مربیان فاقد  کارت مربیگری  مرتکب تخلف شده بودند اخطار کتبی داده شد و همچنین ۲۵ باشگاه  که به دلیل عرضه و فروش انواع قرص و مکمل های غیر مجاز درمحل باشگاه و عدم دریافت کارت بیمه ورزشکاران متخلف شناخته شده بودند، پلمپ شدند.



وی خاطرنشان کرد: از آغاز بازرسی از اماکن ورزشی تاکنون جمعا ۲۱۰  باشگاه دولتی و خصوصی با هدف نظارت بر ارائه خدمات مطلوب و استاندارد به ورزشکاران توسط ناظران هیات پزشکی ورزشی مورد بازرسی قرار گرفته  و در سامانه ستاد به ثبت رسیده است.



در این نشست مقرر شد از باشگاه های برتر طی مراسمی تقدیر شود.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.