یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

نشست هماهنگی نظارت بر اماکن ورزشی کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد

ستاد نظارت بویراحمد

اولین جلسه ستاد نظارت بر سلامت باشگاه های استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش دفتر کهگیلویه و بویراحمد پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ،اولین جلسه و نشست کمیته نظارت بر باشگاههای استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این جلسه دهقان مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان از بیش از 55 مورد بازرسی اماکن خصوصی ،مدارس فوتبال و باشگاههای بانوان و آقایان در سال گذشته خبر داد و گفت :از این تعداد 37 مورد از باشگاههای آقایان ،11 مورد باشگاههای بانوان و 12 مورد از مدارس فوتبال سطح استان صورت گرفته شده است .

عین الله دهقان از درجه بندی باشگاههای خصوصی استان ،نظارت بر صدور بیمه ورزشی ،و تشکیل کمیته درج بندی باشگاهها با توجه به اولویت و پتانسیل ها خبر داد .

احمد حکمتی اصل معاون توسعه ورزش استان نیز از فعالیت 15 باشگاه و مدرسه فوتبال در شهر یاسوج خبر داد و افزود:فقط دو باشگاه دارای مجوز فعالیت در شهر یاسوج می باشند و بقیه مدارس فوتبال دارای مجوز و شرایط لازم برای فعالیت نیستند و والدین می بایست در این زمینه دقت نمایند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان خواستار برگزاری کمیسیون ماده 5 و سرکشی مداوم از باشگاهها و مدارس فوتبال شد و خواستار تعیین نرخنامه اماکن ورزشی شد.

نجاتبخش مسئول حراست ورزش و جوانان استان نیز از فعالیت 270 باشگاه خصوصی در سطح استان خبر داد و افزود:پرونده 114 باشگاه خصوصی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات باطل شده و سعی خواهیم داشت با نظارت و بارزسی های میدانی از اماکن و باشگاهها نظم و مقررات را در این مکان های ورزشی برقرار کنیم.

آذرپیوند بازرس ستاد نظارت بر سلامت باشگاه های استان و نماینده هیات پزشکی ورزشی نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد سال گذشته این ستاد از اهمیت این امر  در خصوص جلوگیری از فروش مکملهای غیر مجاز در باشگاه ها و تخلفات باشگاه ها استان صحبت نمودند .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.