چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

/هفته سلامت/

از ویزیت رایگان تا برپایی ایستگاه سلامت در چهار محال وبختیاری

دکتر مهشید کیانی - چهار محال وبختیاری

مسئول کمیته درمان هیات پزشکی ورزشی استان چهار محال وبختیاری گفت: همزمان با هفته سلامت به صورت رایگان ورزشکاران ویزیت می شوند.

به گزارش دفتر چهار محال وبختیاری ، پایگاه خبری – تحلیلی پزشکی ایران دکتر مهشید کیانی گفت : به مناسبت هفته سلامت هیات پزشکی استان کلیه ورزشکاران را در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه با در دست داشتن کارت عضویت کمیته خدمات درمانی به صورت رایگان ویزیت می شوند.

دکتر کیانی افزود : با توجه به اینکه ارزیابی سلامت جز شاخص های مهم ورود به اماکن ورزشی است از  ورزشکاران می خواهیم قبل از ورود به اماکن ورزشی در جهت دریافت گواهی صحت سلامت اقدام کنند.

وی افزود:به همین مناسبت ایستگاه سلامت در مجموعه ورزشی انقلاب بر پا گردید در این ایستگاه مجلات و بروشورهای پزشکی ورزشی توزیع  شد. در این ایستگاه فشار خون ، قد و وزن ورزشکاران اندازه گیری گردید و کسانی که با مشکلات وزنی روبرو بودند به کارشناس تغذیه هیات جهت دریافت رژیم ارجاع داده شد.

رضاپوریان در ادامه افزود : هدف از برپایی این ایستگاه ترویج سلامت ورزشکاران در میادین ورزشی بوده است امیدواریم بتوانیم با ورزش کردن سلامتی را به هر فردی برگردانیم .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.