جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات پزشک همدان انجام شد؛

تشکیل ستاد نظارت بر سلامت باشگاه های شهرستان اسد آباد

همدان12

با مساعدت اداره ورزش وجوانان و با همت هیات پزشکی ورزشی استان همدان ستاد نظارت بر سلامت باشگاه های شهرستان اسد آباد آغاز به کار کرد.

به گزارش دفتر همدان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران با مساعدت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و همچنین همت هیات پزشکی استان ستاد نظارت بر سلامت باشگاه ها به طور رسمی فعالیت خود را در شهرستان اسد آباد آغاز کرد.

علی رشیدی دبیر استانی این ستاد در سفر به شهرستان اسد آباد با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان در دیدار با مهدی صمد پناهی رئیس اداره تربیت بدنی اسدآباد با تشکر از همکاری و مساعدت وی  در تشکیل این ستاد، خواهان مساعدت و همکاری بیش از پیش تربیت بدنی  اسد آباد با این ستاد شد.

در ادامه نیز صمد پناهی ضمن ابراز خشنودی از تشکیل این ستاد در شهرستان اسد آباد ، یکی از مزایای تشکیل ستاد را جلوگیری از موازی کاری در امر مهم نظارت بر سلامت باشگاه ها عنوان کرد و اعلام کرد با تشکیل این ستاد کلیه امور نظارت بر باشگاه ها در حیطه اختیارات اداره ورزش و جوانان بر عهده این ستاد خواهد بود تا  انشالله با همکاری یکدیگر بتوانیم محیطی امن برای فرزندان خانواده های محترم اسدآبادی  در زمینه ورزش فراهم آوریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.