یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

دکتر شاهین در تشریح عملکرد سه ماهه هیات پزشکی چهارمحال و بختیاری:

در مسیر جلب رضایت ورزشکاران گام بر می داریم

فرامرز شاهین - رئیس هیات پزشکی چهار محال وبختیاری

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان چهار محال وبختیاری در تشریح عملکرد سه ماه نخست سال ۹۶ این هیات گفت: در این مدت۱۴ هزار ورزشکار استان تحت پوشش کمیته خدمات درمانی قرار گرفتند.

به گزارش دفتر استان چهار محال وبختیاری پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر فرامرز شاهین افزود:امسال با توجه به اینکه اعتبار کارت عضویت خدمات درمانی ورزشکاران ۳۶۵ روز شده است، امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم رضایتمندی ورزشکاران را جلب کنیم.

وی افزود : با توجه به اهمیت مقوله آموزش در سه ماهه اول سال جاری سه دوره کمکهای اولیه ویژه مربیان در شهرستانهای مختلف برگزار شد. علاوه بر این در بحث پوشش مسابقات  ۲۰۳ ساعت مسابقات ورزشی توسط پزشکیاران هیات پزشکی ورزشی پوشش داده شد. در این بخش تهیه کلیه تجهیزات کمک های اولیه و پیگیری بیمه مسئولیت پزشکیاران از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.

دکتر شاهین گفت : در سه ماه نخست سال جاری ۲۰ مورد گواهی صحت سلامت به ورزشکاران ارائه شد و با استفاده از کارشناسان متخصص و مجرب ۱۰ مورد مشاوره تغذیه، ۸ مورد مشاوره روانشناسی ورزشی  و ۶۰ جلسه خدمات فیزیوتراپی به ورزشکاران  و ۷۰ مورد بازرسی از باشگاه هاصورت گرفت.

وی با اشاره به حضور تیم ملی فوتسال در شهرکرد و ارائه خدمات هیات در خصوص توانبخشی و ماساژ درمانی به ورزشکاران این تیم به مدت یک هفته، خاطر نشان کرد:برپایی ایستگاه سلامت برای ورزشکاران به مناسبت هفته سلامت ومعاینه ۲۵ نفر از ورزشکاران به صورت رایگان  واطلاع رسانی در مورد ارائه خدمات این هیات به ورزشکاران از جمله فعالیت های کمیته درمان بود .

 رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان چهار محال وبختیاری جلب رضایت ورزشکاران  و ارائه بهترین خدمات را هدف اصلی هیأت پزشکی ورزشی دانست و گفت: امیدواریم با تلاش کمیته های مختلف هیأت عملکرد خوبی را در سال جاری داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.