دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

دکتر عرب در نشست هیات های ورزشی سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

هدف ما آگاهی و آموزش سلامت محور است

نشست دکتر احمدی با هیاتهای ورزشی سیستان و بلوچستان

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سیستان و بلوچستان در نشست هم اندیشی روسای هیات های ورزشی این استان با عبدالحمید احمدی ، معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، فعالیت های پزشکی ورزشی را تشریح کرد.

 به گزارش دفتر سیستان و بلوچستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این نشست که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، دکترعلی عرب با بیان اینکه نظارت بر سلامت باشگاه ها و اماکن ورزشی موضوع بسیار جدی و با اهمیت است، هدف هیات پزشکی ورزشی را آگاهی و آموزش سلامت محور عنوان کرد و گفت : تحقق این امرتنها با نظارت کافی نیست و نیازمند فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و تبلیغات کافی در رابطه با بروز صدمات و خطراتی که سلامت را تهدید می کند به ورزشکاران –خانواده ها و شهروندان است و خوشبختانه هیات ما به سهم خود  در این رابطه فعالیت های خوبی دارد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت :با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان بحث نظارت و ارزیابی باشگاه ها را به صورت مستمر در دستور کار داریم به طوری که با شگاه ها ملزم به رعایت استانداردها شده اند.

وی افزود: آگاه سازی به ورزشکاران و باشگاه ها نسبت به معرفی مکمل های مجاز و نحوه چگونگی و مقدار مصرف آنها و همچنین آگاه سازی از مضرات استفاده از مکمل های غیر مجازاز دیگر اقدامات هیات در این بخش است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.