شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

رئیس جدید هیات پزشکی اردبیل:

برنامه‌های مشترک با دیگر استان ها خواهیم داشت

عسلی صاف خبر داد

رئیس جدید هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل گفت:افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته عنوان یکی از مهمترین وظایف هیأت پزشکی ورزشی بوده و در کنار آن افزایش کیفی خدمات‌رسانی به جامعه ورزشی نیز در اولویت کاری قرار خواهد گرفت.

به گزارش دفتر اردبیل پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،  دکتر رامین عسلی گفت: تمام تلاش خود را برای استفاده از تمام ظرفیت این هیأت برای ارائه خدمات بهتر و مناسب به ورزشکاران به کار خواهیم بست و در این میان به تعامل و همکاری رؤسا و سایر همکاران هیأت‌های شهرستانی نیازمندیم.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌هایی که در هیأت پزشکی ورزشی استان اردبیل در دست اجرا قرار خواهد گرفت، افزود: تداوم ارائه خدمات توانبخشی به ورزشکاران آسیب‌دیده، برگزاری رایگان کلاس‌های آموزشی برای مربیان و ورزشکاران و افزایش کادر پزشکی مجرب برای پوشش مناسب مسابقات و رویدادهای ورزشی از جمله دیگر اقدامات مهم درنظر گرفته شده در این هیأت خواهد بود.

دکتر عسلی با اشاره به ضرورت انعقاد قرارداد با پزشکان و متخصصان زبده استان برای خدمات‌رسانی مطلوب به ورزشکاران، بیان کرد: برقراری تعامل همه‌جانبه و هماهنگی با هیأت‌های ورزشی سراسر استان در پویایی و تسریع برنامه‌های هیأت کمک کرده و با افزایش تعاملات به دنبال برگزاری برنامه‌های مشترک پزشکی و ورزشی با سایر استان‌ها خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.