دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به مناسبت عید سعید غدیرخم

سادات اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل و هیات پزشکی ورزشی مورد تجلیل قرارگرفتند

بمناسبت عید غدیر خم

به مناسبت عید سعید غدیرخم از سادات اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل و هیات پزشکی ورزشی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش دفتر اردبیل پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، به مناسبت عید سعید غدیرخم با حضور مدیر کل ورزش وجوانان، اعضای هیات پزشکی ورزشی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، معاونین و کارکنان اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل از سادات اداره کل ورزش و هیات پزشکی ورزشی تجلیل شد
در این مراسم حجت الاسلام سعادتی با تبیین واقعه غدیر و گرامی داشت این روز بزرگ گفت: حادثه غدیر فقط یک حادثه خاص تاریخی نیست که در زمان خود واقع شده باشد، بلکه تعیین سرنوشت تمام انسانها در طول تاریخ است. به همین جهت، نوشتن و سخن گفتن از غدیر خم در هر زمان و مکانی بی مناسبت نمی باشد. هر دلداده ی ولایتمداری موظف به انتقال و ترویج این واقعه است.
سعادتی افزود: واقعه غدیر، امری بسیار مهم و درس آموز است، اگر ما مردم شیعه و مدعی پیروی از امیرالمؤمنین علیه السلام حقیقت غدیر را درست تبیین کنیم، هم خودمان درک کنیم، هم به دیگران معرفی کنیم، خود مسئله غدیر می تواند وحدت آفرین باشد.
حجت الاسلام سعادتی در بخش آخر سخنان خود به موضوع اهمیت نماز و امر به معروف و نهی از منکر اشاره داشتند و این دو موضوع را از اهم واجبات هر فرد در زندگی عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.