جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲

دکتر اردیبهشت در آیین تجلیل از باشگاه های برتر استان البرز؛

باشگاه های ورزشی نقش بسیار مهمی در پیشگیری از سوء مصرف مکمل ها دارند

آیین تجلیل از باشگاه های برتر البرز

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز در جمع مسئولین اماکن ورزشی استان بر اهمیت دقت نظر باشگاه ها در امر جلوگیری از سوء مصرف مکمل های ورزشی تاکید کرد.

به گزارش دفتر البرز پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران دکتر سیداشکان اردیبهشت که آیین تجلیل از باشگاه های ورزشی  برتر استان البرز سخن می گفت، ضمن اشاره به تقسیم بندی انواع مکمل های ورزشی و مخاطرات استفاده از داروها و مکمل های غیر مجاز، به نقش تعیین کننده باشگاه های ورزشی در کنترل و نظارت بر عدم شیوع استفاده از این مواد در بین جوانان ورزشکار اشاره نمود.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز در ادامه از تجویزهای غیرمجاز مکمل ها توسط افراد فاقد صلاحیت در برخی اماکن ورزشی انتقاد نمود و با ارائه مطالب و گزارش های تصویری مربوط به کارگاه های تولید مکمل های تقلبی، نسبت به مخاطرات استفاده از این نوع مکمل ها هشدارداد.

آیین تجلیل از باشگاه های ورزشی برتر استان البرز با حضور مهندس طهائی استاندار البرز، دکتر شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر حقیقی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، زمانی فرماندار کرج، رحمانی مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان، غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، دکتر سیداشکان اردیبهشت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز، جمعی از روسای هیئت های ورزشی استان، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مؤسسین و مربیان باشگاه های ورزشی سطح استان در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.

در خاتمه این مراسم از باشگاه های ورزشی که نسبت به رعایت دقیق الزامات پزشکی ورزشی نظیر دقت در ساماندهی ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی و همچنین مبارزه با دوپینگ و مواد نیروزا و... تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.