چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

کمیته های تخصصی در هیات پزشکی ابهر زنجان فعال می شوند

هیات پزشکی ورزشی شهرستان ابهر

رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان ابهر زنجان از برنامه ریزی برای فعال کردن کمیته های تخصصی در این هیات خبر داد.

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر مسعود شاهانی افزود: 90 درصد از فعالیت هایی که در حوزه فدراسیون پزشکی ورزشی انجام می شود در شهرستان شکل نگرفته است بنابراین  سعی داریم در آینده نزدیک تمامی کمیته های این هیات را  فعال کنیم به ویژه کلاس های آموزشی پیشگیری از حوادث و اطلاع رسانی مربیان.

وی با اشاره به کمیته خدمات درمانی، بیان کرد: اصلی ترین وظیفه این کمیته 'حمایت مالی و در اختیار گذاری امکانات مناسب درمانی' برای ورزشکاران آسیب دیده است.

دکت شاهانی با اشاره به ساماندهی ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی ، افزود: هیچ ورزشی بدون حادثه و مصدومیت نیست بنابراین بیمه ورزشی برای هر رشته ورزشی امری ضروری است و افرادی که بصورت آزاد و غیررسمی و برای سلامتی خود به ورزش های صبحگاهی، پیاده روی و کوهنوردی می پردازند، می توانند با پرداخت مبلغ 15هزار تومان به مدت یک سال با هماهنگی هیات ورزش های همگانی تحت پوشش بیمه ورزشی قرار بگیرند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان ابهر بیان کرد: این هیات در شهرستان سعی دارد با رویکردی جدید و علمی به ورزشکاران و مربیان هیات های مختلف ورزشی بهترین و کامل ترین سرویس ها را ارائه کند و در این راستا نیاز به همدلی و همکاری همه داریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.