یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲

از طرف رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی صورت گرفت؛

انتصاب سرپرستان کمیته های اداری- پشتیبانی و روابط عمومی و امور بین الملل

اشکانی- توفیقی

دکتر غلامرضا نوروزی ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی طی احکام جداگانه ای سرپرستان کمیته های امور اداری- پشتیبانی و روابط عمومی و امور بین الملل این فدراسیون را منصوب کرد.

 به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، دکتر نوروزی طی حکمی ناصر اشکانی را به عنوان سرپرست کمیته اداری- پشتیبانی این فدراسیون منصوب کرد. در حکم دکتر نوروزی خطاب به اشکانی آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست کمیته امور اداری- پشتیبانی فدراسیون منصوب می شوید. امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال و با توجه به توانمندی و شایستگی شما، در انجام امور محوله موفق باشید.

 بر اساس  این گزارش، دکتر نوروزی همچنین در حکم دیگری ضمن قدردانی از زحمات عبدالرضا نباتچیان در مدت تصدی سمت ریاست کمیته روابط عمومی و امور بین الملل فدراسیون ، امید توفیقی را به عنوان سرپرست این کمیته منصوب کرد.

 در حکم دکتر نوروزی خطاب به توفیقی آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست کمبته روابط عمومی و امور بین الملل فدراسیون منصوب می شوید. امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال و با توجه به توانمندی و شایستگی شما، در انجام امور محوله موفق باشید.

 یادآور می شود، اشکانی در سال های اخیر مدیریت کمیته بازرسی و امور استان های فدراسیون پزشکی ورزشی را بر عهده داشته است و توفیقی از سال 1389 تاکنون به عنوان دبیر کمیته روابط عمومی فدراسیون و دبیر پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران مشغول به کار است. وی همچنین کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی بوده و سابقه همکاری با پایگاه خبری- وزارت ورزش و جوانان و مطبوعاتی همچون روزنامه جام جم را در رزومه کاری خود دارد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.