سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

در نشست معاونت امور زنان ریاست جمهوری انجام می شود؛

سخنرانی علمی دو تن از مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

حاکمی و سامع

دو تن از مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی همزمان با هفته ملی سلامت بانوان ایران ، برنامه نشست آموزشی فعالیت جسمانی زنان برای مشاورین امور زنان که از طرف معاونت امور زنان ریاست جمهوری برگزار می شود ، به سخنرانی می پردازند.

 به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، این نشست در حالی روز چهارشنبه با همکاری وزارت بهداشت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار می شود که دکتر لاله حاکمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی، سخنرانی خود را با موضوع نقش ورزشی در پیگیری و کنترل سرطان در بانوان و دکتر لاله سامع، رئیس کمیته روانشناسی فدراسیون پزشکی ورزشی، نیز با موضوع تاثیر  فعالیت فیزیکی بر سلامت بانوان شاغل به سخنرانی می پردازد.

وضعیت سلامت بانوان ایران، ورزش و سلامت زنان ، ورزش و سرطان ، ورزش و سلامت اسکلتی عضلانی ، ورزش و سلامت قلب و عروق، سیاستهای کلی معاونت امورزنان و خانواده در خصوص سلامت زنان ، ورزش و سلامت روانی زنان و نحوه استفاده از نرم افزار خود ارزیابی و خودمراقبتی زنان محورهای این نشست یک روزه هستند که توسط سخنرانان مختلف تشریح می شود.

یادآور می شود، عناوین روزهای هفته ملی سلامت بانوان ایران به این شرح است:

دوشنبه ۲۴ مهر : فعالیت فیزیکی مناسب، ضامن سلامت زنان در همه گروههای سنی از کودکان و جوانان تا میانسالان و سالمندان، مادران باردار، معلولین و بیماران

سه شنبه ۲۵ مهر : نقش فعالیت جسمانی در پیشگیری از ناباروری زنان

چهارشنبه ۲۶ مهر : زنان پیشگام و الگوی مشارکت خانواده در ورزش همگانی

پنج شنبه ۲۷ مهر : نقش ورزش در سلامت روانی و اجتماعی زنان

جمعه ۲۸ مهر : نقش تمرینات ورزشی در پیشگیری از بیماری های اسکلتی عضلانی

شنبه ۲۹ مهر : نقش ورزش در سلامت قلب و عروق (چاقی، فشارخون بالا، دیابت)

یکشنبه ۳۰ مهر : نقش فعالیت فیزیکی در پیشگیری از انواع سرطان ها در زنان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.