شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

کارگاه آموزشی نقش ورزش در سلامت زنان در زاهدان برگزار شد

کارگاه آموزشی نقش ورزش در سلامت زنان -زاهدان

همزمان با هفته ملی سلامت بانوان وهفته تربیت بدنی و ورزش، کارگاه آموزشی نقش ورزش در سلامت زنان با شعار "ورزش" نسخه رایگان سلامت زنان در زاهدان برگزار شد .

به گزارش دفتر سیستان و بلوچستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، همزمان با هفته ملی سلامت بانوان وهفته تربیت بدنی و ورزش کارگاه آموزشی نقش ورزش در سلامت زنان با شعار "ورزش" نسخه رایگان سلامت زنان در زاهدان برگزار شد.

زهرا مشهدی مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این کارگاه را اطلاع رسانی و حساس سازی گروه های مختلف جامعه در خصوص الویت های سلامت  زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور اعلام کرد و گفت : کارگاه آموزشی نقش ورزش بر سلامت بانوان با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و هیات پزشکی ورزشی استان و با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان شاغل ادارات درمحل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

وی افزود : در این کارگاه اساتید دانشگاه علوم پزشکی مباحثی را در رابطه با فواید ورزش بر سلامت جسم و روان بانوان، تغذیه ورزشی، طرح خدمات نوین میانسالان، مراقبت ازسلامت روان و راهکارهای پیشگیری و کنترل استرس شغلی در کارکنان تدریس کردند و در پایان شرکت کنندگان به انجام  حرکات یوگا و ریلکسیشن پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.