شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

دکتر عسلی صاف تاکید کرد؛

پلمب باشگاه‌های ورزشی متخلف در اردبیل

رئیس ستاد نظارت خبر داد

رئیس هیات پزشکی ورزشی و رئیس ستاد نظارت بر سلامت باشگاهها و اماکن ورزشی استان اردبیل از برخورد جدی با توزیع‌کنندگان داروهای غیرمجاز خبر داد و افزود: باشگاه‌های ورزشی متخلف در اردبیل پلمب خواهند شد.

به گزارش دفتر اردبیل پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی اردبیل ، دکتر رامین عسلی صاف با اشاره به لزوم تبعیت تمامی اماکن ورزشی از قوانین مصوب، اظهار کرد: سالم‌سازی محیط‌های ورزشی و توجه به استانداردهای تبیین شده از سوی دستگاه‌های مرتبط با سلامتی ورزشکاران برای تمامی اماکن ورزشی لازم است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به ساماندهی ورزشکاران، افزود: نصب دوربین، توجه به شئونات اخلاقی و بهداشت محیط از جمله دیگر مسائل مهم در تمامی باشگاه‌ها بوده و  مسئولان اماکن ورزشی با اهمیت ویژه نسبت به این موضوع در راستای هدایت استعدادهای ورزشی در مسیر تندرستی گام ارزنده‌ای را برخواهند داشت. در این باره تذکرات لازم به مدیران و مسؤولان باشگاه‌های ورزشی که در رعایت قوانین کوتاهی کرده‌اند، اعلام شده تا در صورت عدم بهبود نواقصات و تخلفات انجام یافته با دستور مقامات قضایی نسبت به پلمب باشگاه‌های متخلف اقدام شود.

دکتر عسلی صاف اضافه کرد: با توزیع کنندگان داروهای غیرمجاز در محیط‌های ورزشی به شدت برخورد خواهد شد و ورزشکاران نیز با اهمیت قرار دادن این موضوع در حفظ سلامتی خود در تلاش باشند و از خرید و مصرف داروهای غیرمجاز به شدت اجتناب کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.