شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

اولین کلینیک آموزشی مربیان نخبه ورزش کشور در زاهدان برگزار شد

کلینیک مربیان سیستان و بلوچستان

اولین کلینیک آموزشی مربیان نخبه ورزش کشور با هدف ارتقای سطح علمی مربیان استان طی دو روز با حضور مدرسان فدراسیون پزشکی ورزشی در زاهدان برگزار شد.

به گزارش دفتر سیستان و بلوچستان پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، زهرا امین مسئول نیازسنجی دوره های آموزش وزارت ورزش و جوانان در این باره گفت :طرح ملی کلینیک آموزشی مربیان نخبه ورزشی کشور کاری مشترک از دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی است که با هدف ارتقاء سطح مربیان امسال برای نخستین بار در سه استان سیستان و بلوچستان، ایلام و کردستان  پایه ریزی شد که نخستین کلینیک آن در زاهدان برپا شد.

وی افزود: در فازهای بعدی برای هر رشته به صورت تخصصی کارگاه هایی را در استان های کمتر توسعه یافته مدنظر قرار داریم.

دکتر  علی عرب رئیس هیات پزشکی ورزشی سیستان و بلوچستان از روند اجرای طرح ملی کلینیک آموزشی ورزشی در زاهدان گفت :  این طرح چندی پیش با هدف ارتقاء سطح علمی مربیان ورزش در استانها طراحی شد و پس از هماهنگی هایی انجام شده نخستین دوره آموزشی تعریف شده در این چارچوب طی روزهای دوم وسوم آذرماه جاری با شرکت ۵۰ مربی نخبه استان در زاهدان برگزار شد.

دکترعلی عرب بیان کرد: این دوره آموزشی دو روزه با حضور مدرسان فدراسیون پزشکی ورزشی در بخش‌های آسیب‌های ورزشی، روانشناسی ورزش، طراحی تمرین، تغذیه و اخلاق ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شد.
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.