دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

همکاری هیات پزشکی زنجان در رقابت های بین المللی بدمینتون جام فجر

پوشش مسالقات بین المللی بدمینتون

هیات پزشکی ورزشی زنجان به عنوان دبیر کمیته پزشکی حضوری فعال در رقابت های بین المللی بدمینتون جام فجر (16 تا 19 بهمن)خواهد داشت.

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، اسلامی عضو هیات پزشکی ورزشی استان زنجانه به برگزاری جلسات متعدد با مسئولین استانی در رابطه با تشکیل و شرح وظایف کمیته های مختلف به جهت برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها اشاره کرد و افزود : تا کنون ۴ جلسه با مسئولین استانی ، ورزشی و شهری داشته ایم که در نهایت هیات پزشکی ورزشی استان زنجان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان به عنوان کمیته پزشکی این مسابقات حضور فعالی در این رقابت ها خواهد داشت .

وی از توافق های صورت گرفته با ارگان های زیربط خبر داد و افزود : طبق هماهنگی های صورت گرفته دانشگاه علوم پزشکی ، مرکز فوریت های پزشکی و ارژانس زنجان، هیات پزشکی ورزشی استان را در جهت پوشش پزشکی این مسابقات یاری خواهند داد .

دبیر کمیته پزشکی رقابت های بین المللی بدمینتون جام فجر از حضور پزشک و پزشکیار به همراه آمبولانس در محل برگزاری مسابقات خبر داد و خاطرنشان کرد : هیات پزشکی ورزشی استان زنجان با اعزام پزشک و پزشک یاران به همراه تجهیزات ، ادوات و دارو های تخصصی رقابت های ورزشی حضوری فعال در این رقابت ها خواهد داشت .

این مقام مسئول به بازید مکانی از محل برگزاری مسابقات اشاره کرد و یادآور شد : در این بازدید به تمامی نکات ایمنی سالن مادران کودکان ( محل برگزاری مسابقات ) توجه و چگونگی خروج تماشاگران و حاضرین در شرایط بحرانی از درب های خروجی این مجموعه بررسی شد.

اسلامی حضور موفق در پوشش پزشکی این رقابت ها را هدف اصلی هیات پزشکی ورزشی زنجان عنوان کرد:این مجموعه با اعزام پزشک و پزشک یار  و تامین دارو های پزشکی ورزشی سعی بر آن دارد تا توان بالای اجرایی خود را در پوشش پزشکی رقابت های بین المللی نمایان سازد .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.