پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

طی نشستی در هیأت پزشکی ورزشی استان مقرر شد؛

برنامه ریزی برای توسعه مبحث آسیب شناسی و حرکات اصلاحی در کرمان

نشست هماهنگی با انجمن آسیب شناسی و حرکات اصلاحی-کرمان

در نشست انجمن آسیب شناسی و حرکات اصلاحی جنوبشرق کشور با هیأت پزشکی ورزشی استان کرمان، راهکارهای همکاری های متقابل در جهت توسعه سلامت بررسی شد.

به گزارش دفتر استان کرمان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دراین نشست که به میزبانی هیأت پزشکی ورزشی استان برگزار شد، دکترمنصور صاحب الزمانی هدف اصلی این انجمن را پیشگیری از آسیب های ورزشی و ناهنجاری های ساختار قامتی برشمرد.

رئیس انجمن حرکات اصلاحی جنوبشرق کشور ضمن تشریح اهداف و محورهای فعالیت این انجمن، خواستار همکاری متقابل هیأت پزشکی ورزشی و انجمن حرکات اصلاحی شد.

دکترحسین جمالیزاده رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان نیز از پیشنهاد انجمن جهت همکاری در زمینه های ذکرشده استقبال و آمادگی این هیأت را در زمینه های مختلف از جمله مشارکت در زمینه های آموزشی ،طرح های غربالگری و ... اعلام کرد.

در ادامه ضمن معرفی دکتر حسین جمالیزاده و اکبر چاوشیان بعنوان اعضای افتخاری انجمن حرکات اصلاحی، مقرر شد هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری نشست هایی با مدیر کل ورزش و جوانان، شهرداری ،آموزش و پرورش و... جهت توسعه فعالیت های انجمن صورت گیرد.

در ابتدای این نشست مهدی عرفانی دبیر انجمن به معرفی اعضاء پرداخت و همچنین فعالیت های صورت گرفته و در دست اقدام را برشمرد.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.