سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

دکتر عرب اعلام کرد؛

افزایش چشمگیر ورزشکاران سازمان یافته در سیستان و بلوچستان

نشست اعضای هیات پزشکی ورزشی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان

دکتر علی عرب رئیس هیات پزشکی ورزشی در دیدار با امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته به 45 هزار نفر را در تاریخ ورزش استان بی نظیر قلمداد کرد.

 به گزارش دفتر سیستان و بلوچستان پایگاه خبری تحلیلی فدراسیون پزشکی ورزشی ایران،  همزمان با آغاز سال 97، دوشنبه 20  فروردین ماه، جلسه ای با حضور دکتر عرب رئیس و مسئولین کمیته های هیات پزشکی ورزشی استان با امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در محل دفتر ایشان برگزار شد.

 در این نشست محمد رضا امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ضمن تقدیر از خدمات متنوع و گسترده هیات پزشکی ورزشی به جامعه بزرگ ورزش استان اظهار داشت: از مهم ترین اولویت های کاری اداره کل ورزش و جوانان استان، تلاش به توسعه و افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته و بالا بردن میزان مشارکت مردم در برنامه های ورزشی بوده که در سال جدید با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

 دکتر علی عرب رئیس هیات پزشکی ورزشی استان هم ضمن ارائه گزارش عملکرد سال 96 هیات، از افزایش 6 هزار نفری آمار ورزشکاران سازمان یافته خبر داد وگفت: در سالی که گذشت آمار ورزشکاران سازمان یافته به 45 هزار نفر رسید که این اتفاق در تاریخ ورزش استان بی نظیر است.

وی افزود: از این تعداد 29202 نفر آقا 15705 نفر را بانوان تشکیل می دهند که بیشترین افزایش آمار با حدود 4500 نفر مربوط به بخش بانوان  است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.