سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

در نشست هماهنگی هیات انجام شد؛

تبیین برنامه های سال جدید هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی

طایفه

تبیین و اتخاذ تدابیر لازم در رابطه با ارتقاء عملکرد هر کمیته و رضایت جامعه ورزش اولویت اصلی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی در سال جدید اعلام شد.

به گزارش دفتر آذربایجان غربی پایگاه خبری- تحلیل پزشکی ورزشی ایران،جلسه بررسی عملکرد کمیته های هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی با حضور تمام اعضای کمیته و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، خوی و مهاباد در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربیبا هدف جمع بندی عملکرد کمیته ها در سال 96 و ارائه آن به فدراسیون پزشکی ورزشی تشکیل شد.

کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل و دبیر هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی در ابتدا اعضای کمیته هیات پزشکی ورزشی استان را برای سال 97 معرفی و به تشریح عملکرد هیات در سال 96 پرداخت. ایراندوست با بیان اینکه 13 بازرس ویژه زیر نظر اداره کل فعال هستند اعلام کرد: بیش از 1400 صفحه گزارشات مکتوب از مجموعه ها، سالن و باشگاه های ورزشی در سال 96 از طرف این بازرسین به اداره کل تحویل داده شده است.

وی تجهیز و افتتاح سالن فیزیوتراپی در مجموعه غدیر ارومیه را از مهم ترین اقدامات سال 97 نام برد و ادامه داد: در حال آماده سازی پایگاهی برای اطلاع رسانی به ورزشکاران استان برای تمدید اعتبار کارت های خدمات درمانی هستیم.

وی از کمیته ها خواست برای برگزاری کلاس های مدیریت، روانشناسی، دوپینگ و تغذیه در سرتاسر استان برنامه های خود را به هیات اعلام کنند.

همچنین  افشین کهنموئیان مسئول کمیته خدمات درمانی با ارائه گزارش و اعلام مبلغ کارت های بیمه های ورزشی شهری و روستایی در سال 97 اعلام کرد: طبق سیاست های فدراسیون از خرداد ماه کارت های بیمه ورزشی آنلاین خواهد شد و مراحل آموزش آن در سراسر استان آغاز شده است.

حبیب اله مظاهری مسئول امور باشگاه ها با بیان اینکه تجهیز سالن ها به جعبه های کمک های اولیه امری ضروری محسوب می شود عنوان کرد : باید در کنار تجهیز سالن ها به بسته های کمک های اولیه، کارگاه آموزشی نیز برای مدیران و سرپرستان مجموعه ها در نظر بگیریم تا در مواقع ضروری بتوانند اقدامات اولیه لازم را تا آمدن عوامل پزشکی انجام دهند.

اصغر ادهمی مسئول ارزیابی و پاسخگویی به شکایات اذعان داشت:  تدوین سیستمی مشخص جهت افکارسنجی بیمه شدگان، برای دریافت نظرات و اصلاح کم و کاستی های هیات و رضایت هر چه بیشتر جامعه بزرگ ورزشی یکی از راهکارهای پاسخگویی به  مطالبات ورزشکاران است.

در این جلسه روسای شهرستان های ارومیه، خوی و مهاباد به نمایندگی از سایر شهرستان ها به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود برای ارتقای عملکرد هیات پزشکی ورزشی استان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.