چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

برترین روابط عمومی‌ هیات‌های ورزشی استان آذربایجان غربی معرفی شدند

تقدیر از هیات پزشکی ورزشی به عنوان یکی از برترین ها

طایفه

در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و معاون خبر صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان غربی، از مسئولین روابط عمومی های برتر ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، هیات های ورزشی استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی، در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات که روز سه شنبه 25 اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد از روابط عمومی‌های هیات‌های ورزشی تجلیل شد.

در این ارزیابی روابط عمومی ها با توجه به شاخص‌های اعلامی وزارت ورزش و جوانان کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند که به ترتیب روابط عمومی هیات والیبال آذربایجان‌غربی، دو میدانی، پزشکی ورزشی، فوتبال ،همگانی و ژیمناستیک رتبه برتر را از آن خود کردند، همچنین روابط عمومی هیات‌های رزمی، تنیس، کونگ فو و بیماران خاص شایسته تقدیر شناخته شدند.

در ارزیابی روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرستان ارومیه در جایگاه نخست قرار گرفت و شهرستانهای میاندوآب، خوی ،تکاب،شوط،چایپاره و سردشت در رتبه های بعدی حضور داشتند.

در این مراسم از خبرگزاری فارس،برنا،ایرنا و خبرآنلاین به عنوان چهار خبرگزاری برتر و همچنین از دو خبرنگار پیشکسوت و معاونت خبر صدا و سیما تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.